Favorieten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudientje

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2001
Berichten
109
Ik heb een laptop met windows 7; internet explorer 9.
Op de één of andere manier was ik mijn favorieten kwijt, maar heb ze weer gevonden en heb ze terug geplaatst in de map documenten.
Helaas lukt het me niet om ze in IE te importeren.
vr. groet,

Lanza
 
Hoi,
bij importeren gebruik je toch de wizard? Dan kun je het bestand d.m.v. bladeren toch aanwijzen?
 
Andere manier: Selecteer alle teruggevonden favorieten, rechtsklik op de selectie en kies Kopiëren (of Knippen).
[Windows-toets]r toetscombinatie -> shell:favorites
In de dan geopende map op een leeg stuk rechtsklikken en Plakken kiezen.
Je zou ze dan weer terug moeten kunnen kiezen/vinden in IE.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb beide oplossingen geprobeerd, maar het lukt niet; via de total commander heb ik IE geopend en van de d-schijf (gegevens) heb ik de inhoud van de favorieten gekopieerd in IE. Ze staan erin, maar als ik IE open en op favorieten klik, staan ze er niet in.
 
Doe dan eens een schermafdruk van de map waar nu je favorieten zouden moeten staan:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> shell:favorites

Als daar wel degelijk mappen en snelkoppelingen staan, dan is er wat mis met de (registry-)instellingen die horen bij Internet Explorer voor jouw account.

Tijs.
 
Er waren register problemen, daarom lukte het niet. Maar nu werkt alles weer.

Heel hartelijk bedankt voor het meedenken,

vr. groet,

Lanza
 
Mooi dat het opgelost is.

Graag nog de vraag op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan