favorite in windows vista werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudiaking

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2007
Berichten
15
Hallo,

Waarschijnlijk heb ik mijn favorite verplaatst of verwijderd, want het werkt niet zo als het moet werken.
Als ik internet aan klik en op het gele kruisje klik, krijg ik een melding dt de locatie niet toegankelijk is.
Ik kan dus niets in mijn favorite opslaan en soms kan ik een e-mail niet versturen vanaf een webpagina, omdat ik dan weer dezelfde melding krijg.

Hoe krijg ik het weer zoals het was toen ik mijn laptop voor het eerst aan deed?
 
Je kan proberen systeemherstel te doen naar een datum waar alles goed werkte.

Start > Voer systeemherstel in. ( Sla alles goed op! )

Je kunt ook proberen .. Het lijkt me wel onlogisch.
Maak een nieuwe map Favorieten aan in je internet Explorer map.
Of stap over naar een nieuwe browser. :thumb:

Greetz; d0mzy.
 
Je kan proberen systeemherstel te doen naar een datum waar alles goed werkte.

Start > Voer systeemherstel in. ( Sla alles goed op! )

Je kunt ook proberen .. Het lijkt me wel onlogisch.
Maak een nieuwe map Favorieten aan in je internet Explorer map.
Of stap over naar een nieuwe browser. :thumb:

Greetz; d0mzy.

Ik heb beiden geprobeed. Systeemherstel doet het niet er is een onbekende fout opgetreden is de melding. Bovendien zou ik terug moeten naar februari, maar ik weet niet hoe dat moet.

Een nieuwe map aanmaken werkt ook niet en ik heb zelfs via IE de instellingen hersteld. Ik kan nog steeds niets in mijn favoriten. Ik kan ook geen website opslaan in de favoriten.
Het enige wat ik kan is favoriten indelen. Als ik daar dan iets in opsla doet hij niets.

Claudia
 
Ik heb beiden geprobeed. Systeemherstel doet het niet er is een onbekende fout opgetreden is de melding. Bovendien zou ik terug moeten naar februari, maar ik weet niet hoe dat moet.

Een nieuwe map aanmaken werkt ook niet en ik heb zelfs via IE de instellingen hersteld. Ik kan nog steeds niets in mijn favoriten. Ik kan ook geen website opslaan in de favoriten.
Het enige wat ik kan is favoriten indelen. Als ik daar dan iets in opsla doet hij niets.

Claudia

Ik heb het nog eens geprobeerd met eigenschappen locatie en ja hoor het doet het weer helemaal. Toppie Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan