fax.msi

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Waar kan ik dit bestand vinden??????

grt

elbert kok

xp home

Waar is het bestand voor nodig dan??

Ik krijg bij opstart van een nw. notebook windows installer die vermoedelijk de fax van winxp probeert te installeren Ik heb hem al geinstalleerd in de hoop dat die istall zou verdwijnen maar dat gebeurt niet, hij moet fax.msi hebben

stom van me staat in onderwerp dit is fax.msi en de vraag is dus waar kan ik dit vinden.

Ben de hele dag bezig om die install toestand kwijt te raken en dacht er vanaf te zijn door Micosoft fax te installeren en het gaat daar ook over maar toch blijft die install komen en vraagt dan naar fax.msi om die van een of andere disk te kopieren. maar ik weet bij god niet van welke winxphome disk in ieder geval niet.
Met zoeken vind ik ook niks en met google ook niet. Moet iets voorgeinstalleerd zijn van PB.

Lijkt inderdaad een beetje op eerdere topic maar toch niet helemaal.

grt

elbert

Geplaatst door gezina
Lijkt een beetje een vervolg op dit topic?

Wat ik steeds maar niet begrijp is de irritatie als iemand voor de tweede keer via een nieuwe topic een onopgelost probleem ter zake brengt. Men vindt dat je met de ouwe moet door gaan. Het probleem daarmee is dat het dan op geen enkele manier meer onder de aandacht komt en je dan net zo goed een roepende in de woestijn kunt worden. Wat is nu het bezwaar?? De ouwe topics kun je dan misschien als opgelost aanvinken of zoiets dergelijks?

grt
elbert kok

misschien kom het:

Berichten plaatsen:
Plaats een bericht altijd maar 1 keer op de site.
Plaats nooit een nieuw bericht met daarin enkel een link naar een ander bericht met jouw probleem.
Als je antwoord geeft op een vraag, ga dan altijd in diezelfde vraag door en plaats daarvoor geen nieuw bericht.
Let erop welke knop je gebruikt!
Plaats je bericht in 1 keer in de juiste sectie. Kijk goed welkie sectie je nodig hebt, en plaats niet elke vraag in diversen
(i.v.m. overzichtelijkheid).
Plaats geen off-topic berichten in een thread. Als je over iets anders wil praten, open dan een nieuw bericht. Met off-topic berichten bedoelen we berichten die niet over het 'hoofdonderwerp' (de vraag) gaan.
Plaats evenmin berichten die geen toevoegde waarde leveren aan de thread, m.a.w. nutteloze berichten.

hier door ?

(Stukje tekst uit de huisregels.............gekopieerd)

Geplaatst door egkok

Wat ik steeds maar niet begrijp is de irritatie als iemand voor de tweede keer via een nieuwe topic een onopgelost probleem ter zake brengt. Men vindt dat je met de ouwe moet door gaan. Het probleem daarmee is dat het dan op geen enkele manier meer onder de aandacht komt en je dan net zo goed een roepende in de woestijn kunt worden. Wat is nu het bezwaar?? De ouwe topics kun je dan misschien als opgelost aanvinken of zoiets dergelijks?

grt
elbert kok

Omdat niemand die chaos die dan ontstaat wil ontmesten.

Is er niet een manier dan om dezelfde topic weer onder de aandacht te brengen, als er niet meer gereageerd wordt terwijl het probleem niet is opgelost?? Zo krijg ik bijv. elke keer als ik opstart een error melding 14 van een al verwijderde drive image 2002, dus echt helemaal in het begin op zo'n zwart DOS scherm zalk maar zeggen. Heb ik als topic ingevoerd en hoor dus nu niets meer en dan nooit meer waarschijnlijk. Weet een van jullie misschien waar die troep kunt lozen ?? in het register ??. En waar kun je windows installer vinden??

Hmmmm zo kan het ook nog. Als een van jullie het antwoord weet graag bericht.

Je kunt je niet opgeloste oude vraag toch omhoog schoppen? Dan komt ie weer onder de aandacht.

Dat bedoel ik ook maar hoe dan ???????

Door bijvoorbeeld te vragen of er een genie soms een vrije dag heeft en nog even naar je vraag wil kijken :D maar wel in je topic dat je al hebt :) En op een uur dat er meer mensen zijn :)

Dus het kan gewoon niet... maar mumzel kijk ff twee topics hoger en daar zie je twee problemen die voorlopig niet zijn opgelost dus ga je gang...op deze regenachtige zondag..

wat die dos melding betreft :

kijk eens of er een autoexec.bat en / of config.sys in de root staat ( C:\ )

Kijk binnen kladblok eens naar de inhoud van beide en plaats die hier.

Ik weet niet of deze vraag al opgelost is, maar ik reageer toch maar even.

Ik ken het probleem. Het steeds vragen om fax.msi. Je hebt waarschijnlijk een HP printer (ik tenminste wel). fax.msi staat op de installatiecd van de printer, in mijn geval een PSC 1350 all-in-one.

Het gekke is alleen dat ik niet weet waar die melding nu ineens vandaan kwam en dat mijn all-in-one helemaal geen fax-functionaliteit heeft.

Anyway, cd erin, fax.msi aanwijzen en daarna de melding nooit meer teruggezien.

Succes!
Patrick

ja, bedankt, het gaat bij mij om dezelfde printer. probleem nu dus opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan