fax ontvangen en versturen via kabelinernet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glasbak

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2001
wie weet een site waar je gratis een fax kan versturen en ontvangen,

Fax ontvangen en versturen via kabel internet

Bedankt voor u antwoord, maar het gaat er mijn om dat ik zowel faxen kan ontvangen en versturen maar dan gratis. En liefst bij de zelfde aanbieder.:D

Heb je wel de links bekeken? Efax kan wat jij vraagt

Inderdaad die heb ik allemaal bekeken, maar ook eFax is een betaalde versie, voor het geen ik wil doen. Gratis 30 dagen op proef, of ik kan niet goed lezen of u heeft het verkeerd gelezen:rolleyes:

Ik had erover heen gelezen dat je het gratis wilde doen.....efax is inderdaad betaald voor ontvangen en versturen.....ontvangen is wel gratis

Ja ik dacht al kan ik nu niet meer lezen, maar in ieder geval bedankt voor je reactie:thumb:

Ik denk niet gauw dat er een site zal zijn waar je èn gratis faxen kan versturen èn ontvangen...

Ik heb2 sites gevonde, ik weet niet meer zo welke bij de ene kun je faxen ontvangen en bij de andere kun je allen faxen versturen. Ik ga daar maar eens mee aan de slag, maar alle raad blijft welkom.:thumb:

Tja dat is engels, en ik had voor nederlands al een dikke onvoldende, dus om mijn Engels leren hebben ze maar niet meer geprobeert. Maar toch bedankt voor de moeite. Als er nog meer mensen zijn die willen helpen graag website in het nederlands.:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan