Faxprogramma problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Ik heb een faxprogramma op mijn pc staan, maar dat levert het volgende probleem op: als ik in microsoft outlook zit en ik word gebeld, krijgt diegene die mij belt geen gehoor en word doorgeschakeld naar dat faxprogramma. Als ik het faxprogramma van windows xp gebruik gebeurd hetzelfde. In beide programma's krijg ik dan het bericht "binnenkomende fax", terwijl het een telefoontje is. Weet iemand hier een oplossing voor, of een goed maar eenvoudig faxprogramma te koop?
mvrgr. Kanyarat.

Onder menu start zie je netwerkverbindingen staan, ook printers en faxapparaten. Bij jou ook?
Ik herinner me n.l. dat je iets moest activeren i.v.m. een fax. Misschien een service?

Ik heb gekeken. Onder Start/Programma toegang en instellingen kom je bij een menu waar je programma's kunt installeren of uninstallen.
Onderaan staat Windows onderdelen toevoegen.
Heb jij daar al een vinkje staan voor de fax?
't Is maar een idee.

Hallo Elisa,
Ja, dat klopt allemaal. Punt is dat als ik in microsoft outlook bezig ben en ik krijg telefoon, dan verschijnt het bericht "binnenkomende fax" op mijn scherm, en degene die mij belt krijgt dan geen verbinding.

Verder kan ik je niet helpen helaas.
Ik heb nog in Google zitten zoeken maar ook daar kom ik weinig tegen.
Ik heb geen fax en Outlook gebruik ik nauwelijk. Maar......meedenken kan ik altijd.

Het ligt dus niet aan de programma's zou je zeggen.
Ze doen beiden hetzelfde: melding doorgeven van fax.
Wat zit er voor die 2 programma's?
Instellingen in Windows zelf?

Instellingen van de fax denk ik. Deze neemt iets over wat niet mag en het faxprogramma geeft dat aan je door.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan