Faxserver windows 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaas666

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2008
Berichten
2
Hoi. Ik ben bezig met een faxserver te installeren hier. Ik ben er al zon beetje de hele week mee bezig maar ik krijg het niet voor elkaar.

De volgende apparaten zijn er:
Faxmodem (Dynalink dyn56e)
Windows 2003 met windos fax ding

Ok, het is dus de bedoeling dat ik met deze computer moet gaan faxen, maar dat wil niet werken. Wanneer ik de wizard doorloop (wat ik echt al te vaak heb gedaan, ik heb niets over het hoofd gezien), en daarna een fax probeer te versturen, krijg ik de melding dat er te vaak opnieuw is geprobeerd om de fax te verzenden.

De lijn is verder gewoon goed, als er een telefoon aan hangt, doet alles het gewoon. Iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?

Gr. Klaas
 
Kijk eerst eens met Hyperterminal (Start -> Uitvoeren -> Hypertrm.exe) of het modem wel goed reageert: Laat eens uitbellen, kijk wat er in Hypterminal te zien is als je naar het modem belt etc.

Tijs.
 
Kijk eerst eens met Hyperterminal (Start -> Uitvoeren -> Hypertrm.exe) of het modem wel goed reageert: Laat eens uitbellen, kijk wat er in Hypterminal te zien is als je naar het modem belt etc.

Tijs.

Bedankt voor je reactie. Ik heb wat aangeklooit met HyperTerminal, maar ik moet er denk ik nog een beetje wegwijs mee worden. Ik zal zo is verder kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan