FBW bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammie22

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
mijn computer is gecrasd, met de herstel dvd heb ik de computer weer opgestart, tijdens het opstarten werden er back-up bestanden opgeslagen op een externe schijf.
het grootste deel bestaat uit "back-up bestanden.2.fbw" , die ik niet kan openen

weet iemand hoe ik deze bestanden kan openen, deze zijn zeer belangrijk voor mij.

het is Windos Vista

Sammi:rolleyes:

mijn computer is gecrasd, met de herstel dvd heb ik de computer weer opgestart, tijdens het opstarten werden er back-up bestanden opgeslagen op een externe schijf.
het grootste deel bestaat uit "back-up bestanden.2.fbw" , die ik niet kan openen

weet iemand hoe ik deze bestanden kan openen, deze zijn zeer belangrijk voor mij.

het is Windos Vista

zelfs HP kan mij hierbij niet helpen, ook aan http://forum.fok.nl/topic/1435467 had ik niet veel.

is er misschien een andere oplossing.

:o

Hoi,

Het gaat dus om dit programma hè .... :

http://www.dswsoft.com/fbw.php

Overigens realiseer ik me dat je wel 'vaag' bent in je bewoordingen:

- wát is er gecrashed ... je harde schijf?
- wat heb je precies gedaan met die herstel-dvd?
Als dat laatste een recovery is geweest gaan alle gegevens in de regel verloren.
Wat dan de 'actie' is waarvan je aangeeft dat er een backup gemaakt zou zijn is me een raadsel overigens.
Als dat laatste een systeemherstel is, zou er helemaal geen backupactie geweest moeten zijn en je gegevens op harde schijf nog beschikbaar.

Kortom: de kans dat die backup met de extensie .FBW je eigen data zou bevatten lijkt me niet groot, maar - nogmaals - de link verwijst naar een programma dat werkt met het (backup-) bestandsformaat .FBW dus tja .......

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan