Fc-LGA processor in Lga1155

Status
Niet open voor verdere reacties.

Code95

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2009
Berichten
38
Beste allemaal,

Ik heb wat verwarring gekregen met processor sockets. Het moederbord dat ik in gedacht heeft ondersteund LGA1155. Moederbord:
MSI B75MA-P45 Echter de processor die ik daarbij in gedacht had ondersteund fclga1155.(http://ark.intel.com/products/74749/Intel-Pentium-Processor-G2030-3M-Cache-3_00-GHz) Nu heb ik al even gezocht en las ik dat dit "Flip Chip" betekent. Wat de bedoeling er verder van is is mij niet duidelijk, maar mijn vraag kunnen processors die Fc-LGA1155 ondersteunen ook in normale Lga1155 terecht? Ik las ook ergens dat eventueel de bios het niet zou herkennen?

Met vriendelijke groet,

Code95
 
Is inderdaad gewoon dezelfde socket. Zoals je zegt: eventueel is een BIOS update nodig. Je kunt de webwinkel vragen of ze dit voor je kunnen controleren en of ze het eventueel voor je willen doen (goede winkel doet dat dan gratis).
 
Bedankt! Ik zou niet weten waar je zowel naar verwijst met een goede webshop die de bios zou willen updaten, maar bij afuture en computerland heb ik wel besteld. Zou ik dat hier van kunnen verwachten?

Met vriendelijke groet,

Code95
 
Ja, gewoon contact opnemen met de klantenservice waar je de onderdelen wil bestellen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan