fear probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

cpu nerd

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Berichten
113
hoi heb pas fear combat gedownload, maar heb een probleem

ik start het spel, en hij geeft aan dat er een nieuwere versie uit is, ik download dus de nieuwe patch blabla.Toen wou ik beginnen spelen , ik druk op multiplayer maar er komen geen servers... ik heb alles toegestaan in mijn firewall. hoe komt dit? blokkeren mijn poorten van mijn belgacom adsl modem het spel? welke poorten en hoe moet ik deze openen? help mij pls ik wil deze zo snel mogelijk spelen.

groetjes.
 
Dat komt waarschijnlijk omdat je een illegale versie hebt van het spel.
Online spelen met illegale spellen gaat meestal niet.

En een eventuele oplossing zouden we niet mogen vertellen omdat we geen cracks of hacks mogen plaatsen.
 
maar, het is niet illegaal! het is legaal te downloaden op de officiele sierra, al mijn vrienden hebben het gedownload. je moet je dan registeren endan krijg je de cd-key erbij!
 
oh sorry, heb je de poorten wel goed open gezet? Naar het juiste ip adres etc. ?
En anders lang wachten, soms duurt het even voordat de boel verschijnt.

Edit: Ik zie nog op internet staan dat iemand de knop: "find servers" niet had aangeklikt. Het lijkt me niet de oplossing, maarja wou het toch maar even melden
 
Laatst bewerkt:
dat is net het probleem :p ik heb mijn firewall het spel laten toestaan . en ik weet niet hoe ik mijn pooretn moet openen
 
iuk heb op find servers geklikt en dan komt er quering servers ofzoiets testaan en na een aantal minuten komt er op die zelfde plaats ERROR testaan, dus ik denk dat het aan mijn poorten ligt
 
De poort die je moet openen is: 27888 (standaard poort).
Probeer is met deze link om je port te checken of hij echt wel open is: Klik
 
dan heb je de port dus niet geopend. Op portforward.com kan je kijken hoe je je poorten moet openen voor jouw router. Je moet ook een programma kiezen waar je het voor wilt doen, maar dat maakt nu niet zoveel uit. Kies een programma en er wordt stap voor stap uitgelegd hoe je je poorten moet open zetten.
 
Laatst bewerkt:
maar, het is niet illegaal! het is legaal te downloaden op de officiele sierra, al mijn vrienden hebben het gedownload. je moet je dan registeren endan krijg je de cd-key erbij!

hoe je het ook draai of keer het blijft iligaal verkregen spel.
of je moeder zeg dat het mag of je provider dat maakt dus geen verschil.
online spelen met een iligaale versie is bij fear niet mogelijk.
 
maar hoe moet ik dan die 27888 poort openen, ik dacht als mijn firewall het toestaat dat dan de poorten automatisch zijn geopend voor het spel?
 
ik heb voor de zkerheid toch poort 27888 toegevoegd en als toestaan gezet, maar op torrent port checker staat die zelfde poort nog altijd als gesloten :confused: hoe kan dat?

ik heb ook al eens gelezen dat het aan je modem ligt dat je daar ook poorten kunt openen maar dat is redelijk ingewikkeld ..
 
hoe je het ook draai of keer het blijft iligaal verkregen spel.
of je moeder zeg dat het mag of je provider dat maakt dus geen verschil.
online spelen met een iligaale versie is bij fear niet mogelijk.

maar hoe komt dan dat iedereen die het spel (legaal gedownload) wel kan spelen?
 
hoe je het ook draai of keer het blijft iligaal verkregen spel.
of je moeder zeg dat het mag of je provider dat maakt dus geen verschil.
online spelen met een iligaale versie is bij fear niet mogelijk.

Een kleine herinnering: F.E.A.R. Combat is vanaf nu te downloaden. Combat is de gratis multiplayer van F.E.A.R., beschikbaar gemaakt voor iedereen. Zowel om de originele spelers wat nieuw kanonnenvoer te schenken, als om nieuwe spelers naar de F.E.A.R.-franchise te lokken. Klik hier om je aan te melden. Je moet zowel een CD-key aanvragen als de files downloaden.
 
hoe je het ook draai of keer het blijft iligaal verkregen spel.
of je moeder zeg dat het mag of je provider dat maakt dus geen verschil.
online spelen met een iligaale versie is bij fear niet mogelijk.

Nou, het is wel mogelijk :D Zoals TS zegt is het een officiele 'uitbrenging' van de multiplayer van fear, en is via www.joinfear.com te verkrijgen.
Ik heb het zelf ook gedownload laatst en ik kon het gewoon spelen (het is alleen de multiplayer, singleplayer zit er niet bij, daarvoor moet je het spel kopen :D)

Misschien overbodige vraag, maar heb je wel bij ''Source'' (of iets in die richting) wel op Internet/ADSL staan? (en niet LAN/isdn of iets anders)
 
Nou, het is wel mogelijk :D Zoals TS zegt is het een officiele 'uitbrenging' van de multiplayer van fear, en is via www.joinfear.com te verkrijgen.
Ik heb het zelf ook gedownload laatst en ik kon het gewoon spelen (het is alleen de multiplayer, singleplayer zit er niet bij, daarvoor moet je het spel kopen :D)

Misschien overbodige vraag, maar heb je wel bij ''Source'' (of iets in die richting) wel op Internet/ADSL staan? (en niet LAN/isdn of iets anders)

jep source staat op internet
 
Heb al geprobeerd om je firewall eens uit te uitgezetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan