• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Feedback in excel geven dmv soort gastenboek??

Status
Niet open voor verdere reacties.

luckyluca

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2012
Hallo,

Is er iemand die een goede manier van feedback geven weet in excel.
Ik wil graag een blad in excel hebben waar een ieder een reactie kan plaatsen.

Natuurlijk kan iedereen gewoon wat typen in een cel maar wil dit graag wat mooier hebben.

Kan iemand mij helpen?

Laatst bewerkt:
Je zou ook met je "plaatst commentaar" knop een user form kunnen starten met 1 tekst vak en 2 knoppen, "bewaren" en "Wissen"
Met "Bewaren" wordt de ingegeven tekst bovenaan de lijst met alle feed back gezet zodanig dat het laatste altijd bovenaan staat.
In de cel ernaast kan je dan ook nog datum & uur zetten.
Met "Wissen" wordt er niets weggeschreven.
In beide gevallen wordt het venster gesloten bij gebruik van een knop.
Door het blad waar je naartoe schrijft te beveiligen zorg je ervoor dat niemand zomaar iets intypt.

Just a thought... ... ...

Bedankt voor je snelle reactie, hoe zorg ik er voor dat bij bewaren de tekst telkens naar een nieuwe cel word gekopieerd?
Heb je zo een makkelijke formule voor de hand liggen?

Weet iemand hoe ik bijgaande bestand voor elkaar krijg??

Ik stuur even een heel simpel voorbeeld mee zodat het begrijpelijker is wat ik graag wil.

Kan iemand me aub helpen, ik ben nog maar beginnend in excel dus heb als het kan een kant en klaar voorbeeld nodig.

Bijlagen

Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb de titel weer terug gezet zoals deze was, "help" zegt niets over je vraag / probleem. Succes met de vraag verder.

Of het is nogal ingewikkeld of het is zo simpel dat niemand reageert haha.
Nou ik weet het nog steeds niet, er zijn hier toch genoeg mensen die dit zouden moeten weten :)

Je moet in je nieuwe bestand ...
Code:
    irow = .Cells(Rows.Count, [COLOR="#FF0000"]1[/COLOR]).End(xlUp).Row + 1

... nog veranderen in...
Code:
    irow = .Cells(Rows.Count, [COLOR="#FF0000"]2[/COLOR]).End(xlUp).Row + 1

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan