Feedback op website gevraagd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zpidey

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2003
Berichten
349
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een website, maar nou heb ik het gevoel dat ik nog iets mis aan het ontwerp. :rolleyes:
Wat vinden jullie ervan? Wat kan er beter? Ik moet er wel even bij vertellen dat je alleen op het ontwerp moet letten, want geen enkele link werkt.

Hier issie:
http://zpidey.port5.com/schaap

Alvast bedankt voor de feedback!

Zpidey
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Zpidey
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een website, maar nou heb ik het gevoel dat ik nog iets mis aan het ontwerp. :rolleyes:
Wat vinden jullie ervan? Wat kan er beter? Ik moet er wel even bij vertellen dat je alleen op het ontwerp moet letten, want geen enkele link werkt.

Hier issie:
http://www.dse.nl/~zpidey/

Alvast bedankt voor de feedback!

Zpidey
ik vind hem goed , houden zo (':thumb:')
 
Je lijdt aan de lijdende vorm... Maar sorry, het ging je niet om de tekst maar om het ontwerp en dat is redelijk in orde denk ik - al lijkt er toch iets niet geheel harmonieus te zijn. Misschien niet alleen horizontaal maar ook verticaal centreren?
 
Leuke website...strak en verzorgt! Houwe zo...weinig meer aan doen.

Misschien dat je wat met "meta-tags" kan gaan doen! Staat ook een stuk professioneler voor de meer ervaren computergebruiker.

Groeten,
Jeroen
 
goed, daar gaat ie even in de mierenneuk-modus:
in Waterland, en later in
de komma moet weg
Het is een extensieve vorm van veehouderij dat past
moet daar niet 'die' staan?
De coöperatie richt zich op het stimuleren en organiseren van een duurzame, professionele melkschapenhouderij in Noord-Hollands Midden en het, in samenwerking met de verwerker, produceren en vermarkten van een streekeigen, onder Waterland Keurmerk geproduceerde schapenkaas.
De komma's rond 'in samenwerking met de verwerker' mogen weg. Bovendien zou ik de komma tussen duurzame en professionele vervangen door 'en'
meet je schapenmelk in kilo's?

Verder staat er een paar keer 'coöperatie' en dat vind ik nogal stijfjes klinken. Misschien vervangen door WSC of iets in die geest.

En nog iets over de lay-out:
De pagina lijkt duidelijk gescheiden in drie horizontale balken. Ik zou die (vooral links bovenin) wat beter op elkaar laten aansluiten/overlopen.
 
Hij ziet er heel mooi uit, mooi strak echt goed Complimenten!
 
Helaas werkt bij mij de url niet!

Pagina Niet Gevonden
De gevraagde pagina /~zpidey/ is niet gevonden op deze server.

Misschien dat hij tijdelijk plat ligt? :confused:
Ben erg benieuwd naar je website nadat ik de reacties heb gelezen van de leden.
 
Geplaatst door Killer
Helaas werkt bij mij de url niet!



Misschien dat hij tijdelijk plat ligt? :confused:
Ben erg benieuwd naar je website nadat ik de reacties heb gelezen van de leden.

Ik ben van de server gegooid bij dse.nl ik weet ook niet waarom :(..

ff voor meelman: de tekst kwam niet van mijzelf, maar toch bedankt voor je verbeteringen! :D.. en dat verhaal over linksboven, daar zat ik zelf ook mee.. ik weet nog niet helemaal hoe ik dat in harmonie ga krijgen.. ik post het trouwens wel even als ik het op een nieuwe (tijdelijke) server heb staan.

Maar iedereen heel erg bedankt voor de feedback!

Zpidey
 
hehe, grappige website :)
Ik vind dat alles er prima uitziet, alleen zou ik misschien niet een prentje invoegen naast de tekst (omdat het een leegte laat onder het prentje), maar dit is niet echt heel storend vind ik.

Kortom: goed gedaan! :thumb:
 
Geplaatst door Ulrike
hehe, grappige website :)
Ik vind dat alles er prima uitziet, alleen zou ik misschien niet een prentje invoegen naast de tekst (omdat het een leegte laat onder het prentje), maar dit is niet echt heel storend vind ik.

Kortom: goed gedaan! :thumb:

Bedankt voor 't compliment! en wat betreft het plaatje aan de zijkant, ik vind hem leuk, dus hij blijft! :D

greeetz

Zpidey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan