Fel blokje op beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

FEARSiDE

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
Beste Helpmij leden,
Ik had een vraagje sinds ik een virus heb gehad heb ik een fel blokje op mijn scherm. Ik heb het virus kunnen verwijderen, maar ik weet ook niet of dit blokje door het virus is gekomen.
Wat heb ik al gedaan?
- Pc Opnieuw opgestart
- Systeemherstel
- Drivers opnieuw geinstalleerd / Nieuwe versie geinstalleerd

Helaas weet ik niet hoe ik dit probleem moet verhelpen en hoop ik op jullie hulp.

Met vriendelijke groet,

Kevin :thumb:

edit:
Ik zie nu dat het op de screenshot niet te zien is. Dus die heb ik verwijderd

Laatst bewerkt:
heo groot blokje is het? als het slechts een pixel is dan kan het een dode pixel zijn en licht het aan je beeldscherm.

kun je erop klikken?
staat het niet op de foto die je als achtergrond gebruikt?
selecteer eens een andere achtergrond.

Kan er niet op klikken en een andere achtergrond werkt ook niet :( ik heb met photoshop proberen na te maken hoe het eruit ziet:
achtergrondtf0.jpg

Is het vergrootglas niet toevallig ingeschakeld?;)
Misschien een domme vraag maar hoe en waar kan ik dit uit en in schakelen?

Edit2: heb het gevonden (google) ik zal even kijken of het werkt :), Nee heeft er niet mee te maken toch bedankt.

Laatst bewerkt:
idd een raar blokje!
scan met avg op spyware al geprobeerd?
schoon je pc eens op met ccleaner.mss nog wat restanten van iets wat dit veroorzaakt.
kijk eens in start>uitvoeren>msconfig>opstarten wat er allemaal opstart in je pc en eventueel even posten hier.

idd een raar blokje!
scan met avg op spyware al geprobeerd?
schoon je pc eens op met ccleaner.mss nog wat restanten van iets wat dit veroorzaakt.
kijk eens in start>uitvoeren>msconfig>opstarten wat er allemaal opstart in je pc en eventueel even posten hier.

Oke bedankt bij msconfig heb ik het bestandje gevonde en uitgezet, als dit niet werkt probeer ik ccleaner alvast bedankt :)

ccleaner is toch wel goed om te gebruiken even downen en let op tijdens installeren de yahoo toolbar afvinken.dan opschonen en ook register opschonen.

Beeldscherm al op andere pc geprobeerd ?
+ Als het op je Screenshot niet te zien is licht het duidelijk aan je scherm

ccleaner is toch wel goed om te gebruiken even downen en let op tijdens installeren de yahoo toolbar afvinken.dan opschonen en ook register opschonen.

Oke bedankt, ja dat was me al opgevallen die Yahoo Toolbar die had ik al uitevinkt :)

Je had het over een bestandje in opstarten>welk bestandje was dat?

scan nog eens goed op virussen en spyware.
via ccleaner>gereedschap opstarten verwijder je dit bestand als je zeker weet dat het je virus was.
nu start dit steeds weer op.

Laatst bewerkt:
scan nog eens goed op virussen en spyware.
via ccleaner>gereedschap opstarten verwijder je dit bestand als je zeker weet dat het je virus was.
nu start dit steeds weer op.
Het stond er niet meer tussen scan nu met paar online scans en dei vinden virussen dus we wachten af. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan