TheJjokerR
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 apr 2008
SORRY! Ik heb het probleem al gevonden!
Ik heb een probleem, mijn database ziet er ongeveer zo uit:
_UniqueID | _Name | password | settings | _Clan | _Money | _Access | _SteamID | rank | _Donator | _Inventory
Wanneer ik dit doe:
Dan print hij dit:
1TestNametesting01001clanhere!!15900asdSTEAM_0:1:1234567Admin1inventoryitem1;2ndinventoryitem;moreinvitems3
Ik wil het eigenlijk zo gaan gebruiken dat ik een lijstje kan maken met users, dus for each row die ik krijg van de database: $row['_Name']
Ik hoop dat ik duidelijk ben :thumb:
LET OP!!!! IK HEB HET AL OPGELOST, SORRY!!!
Ik heb een probleem, mijn database ziet er ongeveer zo uit:
_UniqueID | _Name | password | settings | _Clan | _Money | _Access | _SteamID | rank | _Donator | _Inventory
Wanneer ik dit doe:
PHP:
function Search($mode,$name){
if($mode == 0){ //Search by player name
$get_userinfo = mysql_query("SELECT * FROM `players` WHERE _Name = '". $name ."'");
}elseif($mode == 1){ //Search by clan name
$get_userinfo = mysql_query("SELECT * FROM `players` WHERE _Clan = '". $name ."'");
}else{ // Just dont call a function without the right argument -.-
die("<div id='post'>Function Error: Invalid Mode ( 0 = Player Name / 1 = Clan Name )</div>");
}
$qget_userinfo = mysql_fetch_assoc($get_userinfo);
if(!$qget_userinfo) die("<div id='post'>No users found matching this name.</div>");
foreach($qget_userinfo as $row){
print_r($row);
}
}
1TestNametesting01001clanhere!!15900asdSTEAM_0:1:1234567Admin1inventoryitem1;2ndinventoryitem;moreinvitems3
Ik wil het eigenlijk zo gaan gebruiken dat ik een lijstje kan maken met users, dus for each row die ik krijg van de database: $row['_Name']
Ik hoop dat ik duidelijk ben :thumb:
LET OP!!!! IK HEB HET AL OPGELOST, SORRY!!!
Laatst bewerkt: