ff checke

Status
Niet open voor verdere reacties.

proesmans

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2005
Berichten
147
Hier is men site: www.foxxandthelady.tk

maar mensen, pls geef wat inspiratie wat ik nog bij home kan zette, ik had gedacht om

misschien foto's aan de 2 kante te zetten?? of anders foxx and the lady in mooi letter type aan de zijkant, of weet iemand een leuk schriptje ofzo voor op de home page??. Wat kan er beter wat moet er af. Grtz
 
ik kan nergens vinden wat Foxx and the Lady is, misschien handig om daar wat van bij te zetten. maar verder niet veel veranderen lijkt mij, gewoon duidelijke binnenkomer zo
 
mag ik je er even op attenderen dat je geen muziek van iemand anders op je website mag zetten zoals bij "My Music" het geval is. Ik neem niet aan dat je dit zelf aan Fedde le Grand hebt gevraagd en hij hier toestemming voor gegeven heeft.

Downloaden mag wel, maar verspreiden is illegaal en dat doe je nu.
En doe of je site in het engels als je buitenlanders wilt bereiken, of helemaal in het nederlands, het is nu half om half.
 
hu?? ze kunnen het beluisteren maar toch niet opslagen, zodat het blijvend is?, of mss bij tijdelijke internet bestanden dat ze het van daaruit dat in hun bibliotheek kunnen zetten?
 
Heb je de site wel eens bekeken met FireFox??
De tekst staat dan niet meer goed uitgelijnt, bovendien is het oranje erg slecht te lezen op de grijze ondergrond.
 
hu?? ze kunnen het beluisteren maar toch niet opslagen, zodat het blijvend is?, of mss bij tijdelijke internet bestanden dat ze het van daaruit dat in hun bibliotheek kunnen zetten?

rechtermuisknop -> opslaan als... ?
en als dat niet kon dan kan je het als nog gemakkelijk rippen...

en je hebt zo te zien je site geupdate, maar er is nog steeds alles half nederlands half engels.
Ik neem aan dat het een soort promotie site moet worden? Mij zou je er niet mee lokken....

wie heeft die flyers gemaakt die op de site staan? Dat ziet er namelijk veel leuker uit...
het mag van mij wat flitsender (niet te letterlijk opvatten)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan