FF doet moeilijk over de startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Als ik FF opstart is hij heel lang bezig met zoeken en komt tot resultaat dat de startpagina niet gevonden kan worden.
Vervolgens klik ik gewoon op het huisje en *poef* daar staat 'ie.
Ik gebruik "E:\Jean-Paul\Mijn Documenten\Mijn webs\Mijn_startpagina.htm" als startpagina. Zou dat het probleem zijn? Zoja; hoe los ik dit op?

IE doet er niet moeilijk over.

Ken FireFox zelf verder niet. Gebruik zelf Avant Browser, neemt dezelfde instellingen als IE over, heeft alleen meer mogelijkheden.

Als ik me niet vergis gebruikt Buffy ook FireFox.
Zij zal je wellicht verder kunnen helpen.

Gr. Fred

Geplaatst door Lucky Fred
Ken FireFox zelf verder niet. Gebruik zelf Avant Browser, neemt dezelfde instellingen als IE over, heeft alleen meer mogelijkheden.

Als ik me niet vergis gebruikt Buffy ook FireFox.
Zij zal je wellicht verder kunnen helpen.

Gr. Fred

Ik gebruik inderdaad Firefox als browser, maar mijn startpagina - www.google.nl - verschijnt altijd supersnel.:D

XP_PC is waarschijnlijk gewoon veel te Micro$oft-minded om Firefox te kunnen begrijpen.:p

Geplaatst door buffy

Ik gebruik inderdaad Firefox als browser, maar mijn startpagina - www.google.nl - verschijnt altijd supersnel.:D

XP_PC is waarschijnlijk gewoon veel te Micro$oft-minded om Firefox te kunnen begrijpen.:p

Google heb ik ook als startpagina, verschijnt in 1 sec. of minder.
Programma bevalt me super.

Whaha; dus nu is het mijn schuld? Achja; die startpagina is wel met Frontpage (jaja, MICROSOFT Frontpage) genmaakt dus misschien dat het daar aan ligt :p.

Maar heb jij dat probleem ook als je een lokale startpagina instelt Buffy?

Enne; FF bevalt me wel. Het is alleen wel wennen hoor als je IE verslaafd ben. Zou je hier ook pleisters voor hebben?

Geplaatst door XP_PC

Maar heb jij dat probleem ook als je een lokale startpagina instelt Buffy?

Ik stel nooit locale startpagina's in

en heb nu ook even geen zin om dat te gaan proberen. Beetje te laat en (nog steeds) te warm voor. Puf puf puf...

Ik zit naast een ventilator :D.

Doe rustig aan hoor; ik wacht wel ;). Het is ook geen ramp; alleen weer zo'n puntje wat ik zo jammer vind aan FF.

Ik hoor het wel als je uitgeslapen en afgekoeld bent. Zal voorlopig niet lukken; morgen weer warmer :eek: .

PS: vind je het erg dat je sig gekopiëerd hebt? Anders zoek ik wel een andere hoor :).

Geplaatst door XP_PC
PS: vind je het erg dat je sig gekopiëerd hebt? Anders zoek ik wel een andere hoor :).

Dat je hem gejat hebt stoort me op zich niet, maar die sig past natuurlijk totaal niet bij jou.

Bij jou als groot Microsoft-fan en MSN-liefhebber past toch meer een schattige foto van Bill Gates met :love: erbij of zoiets.

Toch?

Ik gebruik Avant Browser en heb nooit problemen gehad.
Ik heb Firefox gedownload en uit geprobeerd en wist niet hoe snel ik er weer vanaf moest (gevolg deïnstallatie). Ben toch bij AB gebleven, vond ikzelf toch iets gebruikersvriendelijker onder XP.

Hahahaha :D; zal wel komen omdat het laat is. Misschien verander ik hem morgen wel weer (denk het niet hoor ;))

maar zeg nou zelf; hij heeft toch een bepaalde uuuhm... uuh.. aantrekkelijkheid???

bilgates.jpg

kijk hem eens blij zijn :cool: :love:

Geplaatst door XP_PC
Hahahaha :D; zal wel komen omdat het laat is. Misschien verander ik hem morgen wel weer (denk het niet hoor ;))

maar zeg nou zelf; hij heeft toch een bepaalde uuuhm... uuh.. aantrekkelijkheid???

bilgates.jpg

kijk hem eens blij zijn :cool: :love:

Volgens mij is dat een foto van hem toen ie net had gehoord van de boete die hem was opgelegd.

Geplaatst door Lucky Fred
Ik gebruik Avant Browser en heb nooit problemen gehad.
Ik heb Firefox gedownload en uit geprobeerd en wist niet hoe snel ik er weer vanaf moest (gevolg deïnstallatie). Ben toch bij AB gebleven, vond ikzelf toch iets gebruikersvriendelijker onder XP.

AvantBrowser is geen ander browser, alleen maar een grafische schil om IE. Gerbruik je AvantBrowser, dan surf je dus gewoon met IE - zij het dat het er wat anders uitziet en er wat opties aan toegevoegd worden. Je bent met AvantBrowser dus ook even vatbaar voor al die activeX-exploits als je met IE bent - die activeX-exploits waar 95% van de ellende die ik in 'Helpmij tegen spyware offensief" dagelijks moet oplossen door veroorzaakt worden. Firefox, Mozilla en Opera zijn daar totaal niet vatbaar voor. Maar zelf weten hoor.

Waar ik wel een beetje bang voor ben is omdat FF populairder wordt onder de mensen dat het ook meer in trek gaat komen bij de virus/exploits/spyware/rommel-makers waardoor het zijn kracht weer verliest.

Zijn eigen tintje zal het wel behouden maar als MS even doorzet met al die leuke nieuwe updates (moet het nog zien hoor) ben ik toch benieuwd waar het gros voor zal kiezen :).

Eigenlijk vind ik mijn Darwin quote ook wel bij FF passen; vind je niet?

Maar voordat we hier een gezellig chat gaan starten (opzich heel gezellig, koekjes bij de thee enzo :D) ga ik nu naar mn bedje toe :). De tijd vliegt. Ik hoor het wel of jij het probleem ook hebt en ga morgen even kijken op supportsite's (zullen ze vast wel hebben neem ik aan; maar was het nog niet tegengekomen (het probleem bedoel ik dan).

Trusten :).

Geplaatst door buffy

AvantBrowser is geen ander browser, alleen maar een grafische schil om IE. Gerbruik je AvantBrowser, dan surf je dus gewoon met IE - zij het dat het er wat anders uitziet en er wat opties aan toegevoegd worden. Je bent met AvantBrowser dus ook even vatbaar voor al die activeX-exploits als je met IE bent - die activeX-exploits waar 95% van de ellende die ik in 'Helpmij tegen spyware offensief" dagelijks moet oplossen door veroorzaakt worden. Firefox, Mozilla en Opera zijn daar totaal niet vatbaar voor. Maar zelf weten hoor.

Ik zij ook dat ie dezelfde instellingen heeft. Maar dat het meer meer mogelijkheden heeft.
En de Active-X heb ik uitgeschakeld, dus daar maak ik mij geen zorgen over.

2 dingen:

1. Als ik gewoon FF opstart dmv een icoontje of snelkoppeling doet mijn startpagina het wel. Als ik hem opstart met mijn 4-e mousbutton (die ingesteld staat op "launch default browser") doet 'ie moeilijk.

2. Als ik via start, uitvoeren een webadres intik krijg ik de foutmelding dat het bestand niet door Windows Geopend/gevonden kan worden terwijl FF de pagina toch opent.

:( :(

Hij deed het, ikke blij

Pc problemen, ikke formatteren

FF doet weer moeilijk met SP, ikke niet blij :(

Ik weet dus niet meer hoe het opgleost is :confused:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan