ff8 gedownload hoe te installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

daisy 15

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2009
Hoi ik heb ff8 gedownload.Ik heb het spel geinstalleert ik wil het nu gaan spelen maar hoe?
Het spel heeft 4 cd's
Met deamon heb ik de eerste cd geopend maar dan krijg ik 5 bestanden een Pak bestand een FI bestand een FS bestand een FL bestand en een DISK 1bestand. en ik heb alles geprobeer maar hij wil niet kan iemand mijn helpen ik ben niet zo goed in die dingen
ik hoop dat iemand mijn kan helpen

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij was de topic van 2006, dus niet echt actueel meer.

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij was de topic van 2006, dus niet echt actueel meer.

maar hoe kan ik ff8 spellen omdat ik alleen bestanden krijg zelf cd1 is een bestand
ik hoor het graag omdat ik heb graag wil speelen

Op 1 van de cd's zal vast een setup.exe staan van waaruit je het spel kunt installeren.

FF 8 ??
bedoel je zeker final fantasy 8 voor de playstation :)

Laatst bewerkt:
maar hoe kan ik ff8 spellen omdat ik alleen bestanden krijg zelf cd1 is een bestand
ik hoor het graag omdat ik heb graag wil speelen

Vertel even welke soort bestanden het zijn. Zijn het .rar bestanden of .iso.

Je geeft namelijk te weinig info en wij kunnen niet in jou pc kijken.

ff8

ja het is een pc gam het staat er zelf op maar ik kom er gewoon niet uit ik heb al een zo verstand voor pc
maar ik heb alles geprobeer maar het wil niet en ik weet niet of het een iso of ra is omdat er nog niks in staat maar ik ben nu een nieuw aan het downlaoden kijken of die wel het pak ander hoor jullie het wel van mijn alles ik er weer niet uit kom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan