FFox favo's weg ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Hoi,
Ik gebruik IE6 en Firefox 1.0 Dutch
Firefox vindt ik een perfecte browser voor mijn vereisten doch helaas......plotseling zijn al mijn "bladwijzers" verdwenen (en dat waren er veel).
Er is totaal niets aan de instellingen veranderd ?
Iemand enig idee hoe dat kan ? Ik heb natuurlijk al een en ander geprobeerd maar vindt ze niet terug,enkel de IE favo' s zijn er nog.
Groetjes

Je favorieten is het bestand bookmarks.html.

Yep....maar daar staan alleen de standards in,mijn bladwijzers zijn eruit ??

:mad:

zitten ze niet in ander profiel

C:windows/ documents and settings/naam / application data/ mozilla / firefox / profiles / hier staat dan bookmarks in.

Net ff. gekeken en daar zie ik niets zitten.
Nu je het zegt ik kreeg onlangs wel zo'n schermpje met te kiezen profielen.........
Hoe kan ik dat terug tevoorschijn toveren ?
Greetz

[aanpassing]
Heb zowat alle FF files bekeken en nergens vindt ik mijn bladwijzers,als ik ze niet bewust heb gewist moeten ze toch nog ergens staan .....niet ?
De profielen vindt ik ook niet terug

:confused:

Laatst bewerkt:
OK......toch nog gevonden
:rolleyes:
C:windows/ documents and settings/NAME / application data/ mozilla / firefox / profiles /

Hoe verander ik nu van het één naar het ander profiel of moet ik het profiel met mijn Favo's plakken in het lege profiel dat FF nu laat zien ?

Groetjes

Alles terug OK,de "bladwijzers" zijn weer tevoorschijn,maar die profiles functie in FF kan toch nog verbeterd worden denk ik.
Hoe gedaan ? .......wel ik heb dus de beide gevonden profile-mapjes met en zonder de bladwijzers van het één profiel naar het andere gekopieerd via :
C:windows/ documents and settings/NAME / application data/ mozilla / firefox / profiles /

Gelukkig ,want 't waren er veel,ik ga ze vlug opslaan nu
Bedankt iedereen,jullie waren weer geweldig
:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan