fiber60 wel op de pc, niet op de laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaloo

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
Berichten
26
geachte vrienden,
ik heb sinds kort fiber60 van UPC en op mijn pc haal ik bedraad mooie snelheden (>55 Mbit dl, rond de 6Mbit ul) maar op m'n laptop is het nix met de download: bedraad of draadloos, hij komt niet boven de 20 Mbit, terwijl de UL wel rond 5,5 Mbit zit!
Heeft iemand enig idee, hoe ik de DL op de laptop opgeschroefd krijg? dank voor de moeite en groeten kaloo
 
ja idd, in veilige modus haal ik 58 mBit, dus kun je me wat verder helpen om dat ook in normale modus voor mekaar te boxen, thx voor je reactie kaloo
 
Ik heb ook 60 Mb van UPC. In het begin was het bedraad in de 'normale' modus ca. 15 Mb en 'veilig' ca. 60 Mb. Het blijkt dat er op de achtergrond programma's draaien die dit beïnvloeden. Dus moet je het in die richting zoeken en door te proberen, uit te vinden welke programma's dit kunnen zijn. Bij mij was het toen MBAM.
 
oke, dat is iets om uit te proberen; bedankt voor de moeite!
 
problemen met fiber60

ik heb m,n belkin router er weer tussen gezet en nu kom ik op de laptop tot zeer acceptabele snelheden DRAADLOOS nm >50 meestal >55 Mbit DL en rond de 6Mbit UL; wonderlijk genoeg blijft de bedrade snelheid achter: rond de 40 Mbit!
Mijn vaste PC heb ik bedraad aan de UPC modem verbonden die haalt dezelfde hoge snelheden en mijn laptop dus aan de Belkin router
Probeer eens uit, zou ik zeggen, als je snelheid niet verbeterd is bij fiber internet!
O ja, ik had Avast en die veroorzaakte de probs met de downloadsnelheid; nu met windows security is dat verholpen. greets Kaloo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan