fietsnavigatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Ik zie door de bomen het bos niet meer, daarom mijn vraag maar eens in het forum geplaatst:
Ik wil graag voor op de fiets een navigatiesysteem kopen die, net zoals de Mio van mijn zoon, als je hem in de auto meeneemt, de maximumsnelheid aangeeft op het scherm. Erg handig omdat je vaak niet waat hoe hard je mag rijden.
In onze auto zit al een navigatiesysteem dus is het echt een navigatie voor "erbij" en mag deze niet al te duur zijn en als extra vind ik flitspalen en filemeldingen ook wel handig.Wat is nu een voordelig systeem die dit alles kan. Die van mijn zoon is al weer verouderd en niet meer te koop.
Wie kan mij een beetje op weg helpen?

wat mag het gaan kosten.
flitspalen kun je gratis downloaden.
mag niet in elk land gebruikt worden.
wat is er mis met een nieuwe mio.
zelf heb ik een nuvi 350 van garmin.
kijk eens op www.gps.nl

De nieuwe Garmins hebben ook een "fietsmodus", en zijn van goede kwaliteit.
Houd er wel rekening mee dat deze systemen voor de auto gemaakt zijn dus op de fiets maar in beperkte mate inzetbaar.

Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest, wat ik graag wil is een navigatie die je mee kunt nemen als je gaat fietsen maar die als je in de auto zit ook de snelheidslimiet weergeeft in beeld. Op de navi van mijn zoon zie je dan een rond verkeersbord in beeld met daarin b.v. 80.
Er is helemaal niets mis met de Mio maar het type dat mijn zoon heeft, dus met die verkeersborden zal ik maar zeggen, dat type is al weer verouderd en niet meer leverbaar.

snelheids limiet is net als flitpalen en dergelijke als extra te installeren in vrijwel elk navigatie systeem

Deze doet wat jij vraagt... --> klik <--

je kna altij software op je mobiel zetten en een mobiel houder kopen dan ben je klaar de meeste software is gratis (somige ook niet)

doftgen

als je oersee die van je zoon wil kun je kijken op 2dehans website's

doftgwn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan