Fifa 07 DVD niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koosnaamloos

Banned
Lid geworden
2 mei 2008
Hallo allemaal,

Ik ben net klaar met het downloaden van Fifa 07. Ik heb het gedownload als een iso bestand. Ik heb het op Dvd gezet met Imageburn. Nou heb ik een probleem als ik het spel wil opstarten. Als ik dvd in mijn computer plaats begint het gelijk met autorun. Ik krijg een schermpje met play readme etc. Ik klik op play om te spelen. Dan krijg ik de volgende melding:

De dvd kan niet worden gevonden. Plaats de juiste dvd in, en start de toepassing opnieuw.

Ik heb gedaan wat hierboven staat maar zonder resultaat. Ik heb trouwens maar 1 DVD en niet twee. Ik heb niet van dat instal DVD en Play DVD. Ik heb gewoon 1 maal dvd.

Kan iemand me helpen om tg nog Fifa te kunnen spelen? Alvast bedankt

Hoi,

Je moet een no-cd crack hebben die het originele bestand overschijft!
Deze staat vaak op de cd of dvd! Verken de dvd en ga op zoek naar de "crack"! Copieer deze en ga dan naar de directory waar het spel staat, meestal C:programfiles/....
Plak de crack in de map en overschijf nu het bestand! Nu moet je het spel kunnen spelen!

Laatst bewerkt:
Het zijn meerdere bestanden, moet ik al die bestanden kopieren? en waar moet ik het precies plakken?

Als u het bestandje heeft gevonden/gedownload dan kopieert u dat bestandje
Dan gaat u naar de map waar fifa 07 in is geinstalleerd.
Meestal is dit C:\Program Files\EA Games\Fifa 07
Daar plakt u het bestand weer in.
Dan moet die het doen.

Oo ik zie dat HET bestandje in een 2e mapje zit u moet het gecomprimeerde mapje fifa07-dns even uitpakken en dat bestandje plakken in de instalatie map.

Laatst bewerkt:
:)

veel speelplezier? maar waarom niet fifa 08?

handy was net iets sneller;) :thumb:

oke, maar jelle is die link van dat spel spelen zonder cd voor elke spel beschikbaar, en hoe moet ik dat instellen?

U moet voor alle spellen een andere crack hebben,
Dus voor bijvoorbeeld San andreas heeft u een no-cd crack voor San Andreas nodig die u kunt vinden op bijvoorbeeld xxxxx Groeten,
HandyMan

Laatst bewerkt door een moderator:
nou kijk, er is een site (mag niet) dot com. waar je dan moet klikken op game fixes»pc games»en dan de eerste letter van de game»dan druk je op game fixes»en dan zoek je een NO CD voor jou versie(meestal de eerste(1.0) als je hem net heb gedownload). dat bestand download je, en moet je de .exe uit dat (meestal) winrar bestandje halen. en dat .exe vervang je voor degene van de game(dus die je hebt geinstalleerd op C schijf).

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan