Fifa 07 vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corwinbobbie

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2006
Hallo,

Ik heb fifa 07 origineel gekocht in de winkel als ik mijn fifa 07 erin stop dan reageert ie niet (ja pas na 20 min:confused:)

Dus het duurt 20 minuten voordat hij reageert dit vind ik natuurlijk veel te lang wat is hier aan te doen dat mijn computer de cd toch herkent?

Alvast bedankt jongens

is je lens van je dvdspeler wel schoon? doet hij het ook bij andere dvd's??

Inderdaad, maak je lens schoon of kijk of de DVD/CD speler hetzelfde doet bij andere DVD's. Als het kan probeer ook eens met die disk Fifa 07 op een andere computer te installeren. Als het dan niet werkt: terug naar de winkel en omruilen! :thumb:

Hallo,

Hij doet het gewoon goed bij andere DVD's ik heb al een andere disk gekregen maar hij reageert pas naar 10/20 min dit is opzich niet zo heel erg maarja

Hmm... Vrij vreemd... ik heb nu ook net Fifa 07 en installeer het toch op een vrij oude PC zonder problemen. Ach ja... Die 10 tot 20 minuten kan je dan gebruiken om even de samenvattingen op Eurosport te kijken toch? :p.
Als je de disk zelf erin doet, hoor je m dan ook "spinnen" in de DVD speler? Blijft die dat dan ook gedurende die tijd doen of gaat de DVD opeens draaien na die tijd?

Ja hij gaat pas na die tijd draaien en als ik em erin stop hoor ik een klein tikje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan