Fifa 08 Direct IP/LAN

• Onderwerp starter Onderwerp starter SdG
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SdG

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2006
Hallo beste mede-forumleden,

Ik heb een vraag omtrent Fifa 08. Mijn broertje en ik hebben namelijk beide een eigen PC en hebben beide Fifa 08 geïnstalleerd op onze Pc.
Maar nu willen we heel graag een keer tegen elkaar spelen, nu is mij verteld dat dit via Direct IP en/of LAN zou moeten werken... Alleen ik zou ik niet zijn als het bij mij niet werkt:(:o

Kan iemand mij alsjeblieft duidelijk uitleggen hoe ik dat voor elkaar moet krijgen?

Alvast heel erg bedankt!:thumb:

Probeer je wel te connecten op INTERN ip adres (192.168.xx.xx is de meest voorkomende, waarbij de xx uiteraard per modem/router kunnen verschillen) ?

Probeer je wel te connecten op INTERN ip adres (192.168.xx.xx is de meest voorkomende, waarbij de xx uiteraard per modem/router kunnen verschillen) ?

Hoe kom ik erachter wat mijn intern IP adres is?
Het IP adres waarmee ik het probeer is 145.53.xxx.xx is een verkeerd?

Ga naar je configuratiescherm / netwerk- en internetverbindingen / Netwerkverbindingen.
dubbelklik op je Lan verbinding, 2e tabblad Ondersteuning. Je interne IP is het nummer onder IP-adres ^^.

Succes.

ps.: Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je windhoos XP gebruikt.

Ga naar je configuratiescherm / netwerk- en internetverbindingen / Netwerkverbindingen.
dubbelklik op je Lan verbinding, 2e tabblad Ondersteuning. Je interne IP is het nummer onder IP-adres ^^.

Succes.

ps.: Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je windhoos XP gebruikt.

Ik gebruik inderdaad Windows XP, ik heb het gevonden en geprobeerd met het aangegeven IP Adres in configuratiescherm / netwerk- en internetverbindingen / Netwerkverbindingen... Maar we kregen hem nog niet aan de gang.

Heb ik iets fout gedaan?
ps. het aangegeven ip adres was 10.0.0.x

Dat is ook een IP-range die door sommige routers gebruikt wordt, dus dat kan goed.
Je kan een directe kabel proberen tussen de beide pc's. Ik vermoed dat de data nu blijft hangen in de router, of dat Fifa het weer niet helemaal begrijpt.
(Volgens mij hoef je geen poorten te openen omdat je binnen het netwerk blijft, maar please correct me if I'm wrong).

Oke, bedankt voor uw reactie's!
Ik ga het proberen met een directe kabel

ik gebruik hiervoor een programma genaamd hamachi (www.hamachi.cc). Dit creeert een thuisnetwerk, en omzeilt veel poorten.

Installeer dit programma, maak een nieuwe groep/server aan, en laat de andere computer deze joinen. Het ip adres wat je dan moet gebruiken staat in het venster.

succes:thumb:

ik gebruik hiervoor een programma genaamd hamachi (www.hamachi.cc). Dit creeert een thuisnetwerk, en omzeilt veel poorten.

Installeer dit programma, maak een nieuwe groep/server aan, en laat de andere computer deze joinen. Het ip adres wat je dan moet gebruiken staat in het venster.

succes:thumb:

Ik ga even kijken of het met behulp van dat programma helpt ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan