Fifa 08 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin01

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
k heb fifa 08 ongeveer nu een half jaar en speel dan wat seizoenen uit enzo maar elke keer als ik ongeveer rond 2014-2015 zit krijg ik een vastloper en kan ik helemaal niets meer met het acount doen weet iemand wat er aan de hand is en wat ik moet doen.

alvast bedankt

(Ik speel het op de playstation 2)

k heb fifa 08 ongeveer nu een half jaar en speel dan wat seizoenen uit enzo maar elke keer als ik ongeveer rond 2014-2015 zit krijg ik een vastloper en kan ik helemaal niets meer met het acount doen weet iemand wat er aan de hand is en wat ik moet doen.

alvast bedankt

(Ik speel het op de playstation 2)

met het speltype coach kan je maar 15 seizoenen coach zijn.

Laatst bewerkt:
maar het begint toch van 2008 dus dan ben ik pas 7 'á 8 seizoenen bezig
dan zou ik het niet weten en als je het orgineel spel hebt zou ik is naar FIFA08 gaan kijken of daar het antwoord te vinden is( bijv. email sturen )

dan zou ik het niet weten en als je het orgineel spel hebt zou ik is naar FIFA08 gaan kijken of daar het antwoord te vinden is( bijv. email sturen )

ik heb het orginele spel enzo ik heb al in het boekje gekeken enzo en daar staat het ook niet

fifa 2008start niet op op laptop

gegroet iedereen,
ik heb het volgende probleem.ik heb fifa 2008 gekocht voor pc.ik wil dit op mijn laptop installeren en dit lukt allemaal heel goed.van als ik het wil opstarten,moet ik een taal kiezen.hier kan ik niets verder meer doen dan juist de taal veranderen of het sterretje om te sluiten gebruiken.mijn laptop voldoet aan alle systeemvereisten.wat zou het probleem kunnen zijn?
alvast bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan