Fifa 08

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michelstdb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2007
Berichten
4
zingend publiek

--------------------------------------------------------------------------------

ik had een vraag
er is mij verteld dat je in fifa 08 voor de ps3 het publiek je eigen liedjes kan laten zingen
dus feyenoord die hand in hand zingt en noem maar op
maar ik weet niet hoe ik dit moet doen
wie kan mij helpen
ik ben nieuw op deze sit dus graag had ik antwoord door middel van een prive bericht ofzo
alvast bedankt
 
Ik heb alles even opgeruimd, graag hier verder :)
 
Wees eens niet zo'n ongeduldige hork. Je maakt er eerst een hele chaos van door je vraag 3x te posten (wat volgens onze huisregels toch duidelijk niet is toegestaan) en tegelijkertijd blijf je continu aan het zeuren om snel een antwoord te krijgen. Hangt je leven er van af ofzo?

Goed, ik heb even voor je gezocht op de officiële website, het forum aldaar en EA Customer Support (iets wat je makkelijk zelf had kunnen doen) en kwam niks tegen wat bevestigt dat er een dergelijke feature in de PS3 versie zit. Ik weet niet wie je heeft verteld dat het kan, maar ik zou bij hem/haar nog even vragen hoe het precies zit.
 
Wees eens niet zo'n ongeduldige hork. Je maakt er eerst een hele chaos van door je vraag 3x te posten (wat volgens onze huisregels toch duidelijk niet is toegestaan) en tegelijkertijd blijf je continu aan het zeuren om snel een antwoord te krijgen. Hangt je leven er van af ofzo?

Goed, ik heb even voor je gezocht op de officiële website, het forum aldaar en EA Customer Support (iets wat je makkelijk zelf had kunnen doen) en kwam niks tegen wat bevestigt dat er een dergelijke feature in de PS3 versie zit. Ik weet niet wie je heeft verteld dat het kan, maar ik zou bij hem/haar nog even vragen hoe het precies zit.
ok bedankt dan zal ik het nog wel eens gaan navragen bij diegene
en jah ik ben ongeduldig maar schelden heeft geen zin he nelis is heeeeeel makkelijk van8er een scherm maar maakt niej uit en ik maak er geen chaos van jullie doen moeilijk over iets wat ik eerst niej wist nu wel maja ik heb mn antwoord dus bedankt nogmaals
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan