Fifa 08

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijstie1

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2008
Berichten
7
Ik heb al een tijdje deze fifa en ik speel hem ook graag, maar sinds een week of 2 start hij gewoon niet meer op als ik hem opnieuw wil installeren komt dit op mijn scherm:

Fout bij het lezen van het bestand . G:/support/EAhelp/Fi/check.jpg

kan iemand mij helpen?
 
nee voor de zekerheid, maar waarschijnlijk is er dus iets met je cd aan de hand. Je kunt het nog voor de zekerheid op een andere computer proberen of je kunt een no cd crack erop zetten, maar ik denk niet dat ik daar verder op in mag gaan op deze site :p
 
mag niet!

klik op deze site en dan gelijk de eerste optie aanklikken

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=fifa+08+no+cd&meta=

nu zoek je deze

FIFA 08 Patch #2 [MULTI3] No-DVD/Fixed EXE #2

en download je die! (zelf net getest en het werkt) je moet mirror 2 nemen en dan krijg je rar en daar zit fifa 08 in die moet je op bureablad plaatsen en dan kan je spelen door dubbel op dat icoon te klikken
zeg of het gelukt is

mvg

zet hem dan op je bureablad
 
Laatst bewerkt:
het probleem is dat ik fifa niet meer opnieuw kan installeren op mijn computer, zelfs dat lukt al niet meer en als ik dan op dat icoon klik van die patch komt er een foutmelding op, wat moet ik doen?
 
ff belangrijk om te weten:

heb je fifa gedownload of gekocht

als je gedownload hebt dan is die waarschijnlijk niet goed. Koop hem anders gewoon (bol.com) 20 euro Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis

mvg
 
Laatst bewerkt:
het probleem is dat ik fifa niet meer opnieuw kan installeren op mijn computer, zelfs dat lukt al niet meer en als ik dan op dat icoon klik van die patch komt er een foutmelding op, wat moet ik doen?

ja, jij download dan dat bestand wat TomTom1 zei, en opent hem dan gewoon?
 
ja, jij download dan dat bestand wat TomTom1 zei, en opent hem dan gewoon?


ik download het bestand en dan pak ik het uit met winrar, dan staat het op mijn bureaublad, daar dubbelklik ik erop en er komt een foutrapport op.
 
doe dan dat ding wat nu op je bureablad staat (no cd crack) naar de map waar fifa staat bij is dat:

deze computer / C: / program files / EA sports / Fifa 08.

Doe daar eens die no cd crack in ( als je die no cd crack in die map plaatst vraagt de pc om hem over te schrijven, maar dan moet je gewoon ja klikken

Zeg ff of die het doet nu

mvg
 
precies, die kant wilde ik op ;-)
Het is trouwens misschien ook niet verkeerd om eerst even een backup te maken door het orginele bestand eerst even naar een andere map te kopieren. :thumb:
 
Maar het probleem is dat ik fifa van mijn computer gehaald had om hem opnieuw te proberen installeren maar het lukt ook niet meer om hem er opnieuw op te zetten dus heb ik hem niet meer op mijn computer staan dus heb ik die map ook niet staan :(
 
waarschijnlijk zitten er krasjes op de cd

mvg

Voor de rest weet ik het ook helemaal niet meer!
 
ah, dat is het probleem :D Kijk voor de zekerheid eens of het bestand wel bestaat. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan