Fifa 09

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creater

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Gister deed Fifa 09 het gewoon en een week geleden ook maar nu komt de foutmelding: "Fifa 09 requiert une accélération graphique matérielle." Weet iemand wat ik hieraan moet doen?

EDIT: Oja mijn videokaart: ATI Radeon HD 2600XT (1024 Mb). Zou geen probleem moeten zijn of wel...?

Laatst bewerkt:
Probeer eens bij ''problemen oplossen'' bij het gedeelte van je beeldscherm instellingen kijk daar eens of video accerlation aanstaat ;)

Probeer eens bij ''problemen oplossen'' bij het gedeelte van je beeldscherm instellingen kijk daar eens of video accerlation aanstaat ;)
Wat moet ik dan kiezen:
1. Het volgende bericht wordt weergegeven: 'Weergaveproblemen. Dit programma kan niet doorgaan.'
2. Het beeld flikkert of is vervormd.
3. Ik kan de monitor niet installeren.
4. Er is een probleem met de voorziening voor meerdere monitors.
5. Video's of animaties werken niet juist.
6. Ik kan de beeldschermresolutie niet hoger instellen dan 640 × 480 met 16 kleuren.
Volgens mij zit ie er niet bij.

Zou je een oudere versie van je videokaart drivers kunnen proberen?

Mijn Frans is niet meer zo denderend, maar volgens mij betekend dit: "Fifa 09 requiert une accélération graphique matérielle."
Dat er gevraagt word om een videokaart, dus alsof deze niet juist is aangesloten.

Of het betekend dat de driver die je nu hebt de boel in de war stuurt.

Zou je een oudere versie van je videokaart drivers kunnen proberen?

Mijn Frans is niet meer zo denderend, maar volgens mij betekend dit: "Fifa 09 requiert une accélération graphique matérielle."
Dat er gevraagt word om een videokaart, dus alsof deze niet juist is aangesloten.

Of het betekend dat de driver die je nu hebt de boel in de war stuurt.
Het betekent fifa 09 heeft een videoacceleratie nodig ofsow iets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan