FIFA 12 verbinding probleem online vriendschappelijk tegen vrienden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grtjn

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2011
Berichten
256
Afgelopen week heb ik FIFA 12 gekocht voor de ps3, maar nu wil ik tegen wat vrienden spelen.
Van al die mensen die fifa hebben kan ik maar met 1 verbinden.... bij alle anderen zegt die dat de verbinding is verbroken.

Zit jij met dit zelfde probleem of heb je een oplossing reageer a.u.b even!

alvast bedankt
 
Hoi,
Controleer eens welke poorten fifa 12 gebruikt, kijk eens in p3 en je router of je de correcte poorten wel open hebt staan.

Groet Jan
 
Voor poorten staat dat er niet in alleen hoe je je moet registeren en dat soort onzin verder niks nuttigs
 
A.U.B mensen wie kan mij helpen om dit probleem op telossen?
 
Ik zit met exact hetzelfde probleem, tegen sommige vrienden lukt het wel, maar het merendeel lukt niet helaas. Bij firewall staat status beperkt... Dus daar zal het al niet aan liggen.

Hopelijk kan er iemand ons helpen met dit vervelende probleem in fifa12!
 
Dit heeft waarschijnlijk te maken omdat je NAT-Type 2 of 3 is (moderate,strict)
Je zou is op www.portforward.com kunnen kijken en dan FIFA12 voor de Playstation 3.
Natuurlijk moet je wel een beetje kennis hebben van je router en poorten openzetten.
 
Weet niemand dhoe dit probleem opgelost kan worden?

Ik kan je waarschijnlijk helpen! Bij mij was dit ook zo maar ik heb een oplossing hoe je toch kan spelen tegen een vriend:

Bij hoofdmenu ga je naar "Aangepaste wedstrijden, dan naar teamplay, spelen met vrienden -> je selecteert een vriend, en daarna kun je bijna beginnen :) succes!
 
Ik heb dit probleem ook maar ietsje anders. Ik kan telkens 1 potje online spelen en daarna geeft ie telkens aan 'verbinding verbroken'
 
Vervelend! Vind dat er wel meer problemen zijn met Fifa! Toch blijft het wel een leuke game!
 
Topic is van 2011, als jullie nog verder willen gaan maak dan een nieuw topic aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan