fifa 12 windowed mode

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0444

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
hallo allemaal weet iemand hoe ik windowed mode kan spelen
ik heb in C:\Program Files\EA Sports\UEFA EURO 2012\Game\fifasetup heb ik gekeken staat er niet in
en in document fifasetup.ini heb ik fullscreen = 0 bij gedaan en werkt ook niet
alt + enter dooet het ook niet

kan iemand mij helpen,
alvast bedankt:thumb:

oh in game? kzal het is proberen

werkt niet er gebeurd niks zoals ik het al zij

heeft iemand nog een idee??

Laatst bewerkt door een moderator:
oke zal is proberen

iemand nog ideen???

Laatst bewerkt door een moderator:
Beetje meer geduld mag ook, bumpen 24u wachten!
Alle berichten samengevoegd!

Als men het wist, dan had men het vast gezegd.;)

haha, ik snap je ongedult, maar het is nu eenmaal zo dat dit een gratis door vrijwilligers bezocht forum
is, het is dus maar net wanneer iemand je vraag leest, en het antwoord weet.

toch fijn dat je even het antwoord op je vraag hebt gegeven toen je het zelf ergens anders vond, (dxwnd).
al was t ook fijn geweest wanneer je dat in een wat andere bewoording had meedegedeelt.

leon

(het verbaasd mij altijd wanneer mensen in windowed game mode willen spelen, zelf speel ik enkel full screen zodat ik
helemaal in de game kan opgaan. neem aan dat je andere dingen tegelijk wilt kunnen doen tijdens het spelen.)

(het verbaasd mij altijd wanneer mensen in windowed game mode willen spelen, zelf speel ik enkel full screen zodat ik
helemaal in de game kan opgaan. neem aan dat je andere dingen tegelijk wilt kunnen doen tijdens het spelen.)

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar windowed mode bied snellere schakeling tussen chatvensters op skype, teamspeak of facebook.
Tevens kun je snel switchen naar een browser op een 2e scherm om snel hulp te zoeken als je bijvoorbeeld vast zit, muziek te veranderen etc. :)
Tevens heb ik dan het liefste wel Windowed fullscreen, de snelheid van windowed, maar toch een volledig scherm benut.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan