Ik heb een zelf een pc samengesteld waar ik GTA IV en Far Cry 3 goed op kan spelen, alleen wanneer ik fifa 13 doe begint het op de laagste settings na een halve wedstrijd heel erg te haperen (zie watch?v=0fQAbsmhlXM op mijn youtube kanaal). Daarbij is dat ook mijn CPU verbruik tegen de 100% aan. (Tijdens heb spelen van fifa staan er geen overige processen open zoals firefox of itunes.)
PC specificatie:
ASRock B75M-DGS
Intel Pentium G630 2.70 GHz
NVidia MSI GeForce GTX 560 Ti
4GB RAM Kingston
Corsair CX430
Windows 7 Ultimate
Ik heb nog twee printscreens bijgevoegd van taakbeheer, zijn hier misschien processen tussen die ik uit kan zetten en dus niet essentieel zijn waardoor het verbruik minder wordt?

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? en een nieuwe processor kopen ga ik niet doen want ik weet dat deze processor het makkelijk aan zou moeten kunnen! (zie performance vergelijking van aanbevolen CPU fifa 13 en de G630 --> http://www.cpu-world.com/Compare/345/Intel_Core_2_Duo_E6750_vs_Intel_Pentium_Dual-Core_G630.html)
De enige twee mogelijkheden waar ik zelf op zou komen is dat fifa op de videochip draait van de CPU, alleen als ik in het Nvidia controlpanal kijk staat de GeForce GTX560 Ti geselecteerd en staat mn CPU er niet eens bij. En daarnaast misschien doordat ik windows 7 heb en dit nogal een stuk zwaarder besturingssysteem is dan XP.
Graag hoor ik reactie als iemand er een oplossing voor weet!
Alvast bedankt
PC specificatie:
ASRock B75M-DGS
Intel Pentium G630 2.70 GHz
NVidia MSI GeForce GTX 560 Ti
4GB RAM Kingston
Corsair CX430
Windows 7 Ultimate
Ik heb nog twee printscreens bijgevoegd van taakbeheer, zijn hier misschien processen tussen die ik uit kan zetten en dus niet essentieel zijn waardoor het verbruik minder wordt?

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? en een nieuwe processor kopen ga ik niet doen want ik weet dat deze processor het makkelijk aan zou moeten kunnen! (zie performance vergelijking van aanbevolen CPU fifa 13 en de G630 --> http://www.cpu-world.com/Compare/345/Intel_Core_2_Duo_E6750_vs_Intel_Pentium_Dual-Core_G630.html)
De enige twee mogelijkheden waar ik zelf op zou komen is dat fifa op de videochip draait van de CPU, alleen als ik in het Nvidia controlpanal kijk staat de GeForce GTX560 Ti geselecteerd en staat mn CPU er niet eens bij. En daarnaast misschien doordat ik windows 7 heb en dit nogal een stuk zwaarder besturingssysteem is dan XP.
Graag hoor ik reactie als iemand er een oplossing voor weet!

Alvast bedankt