FIFA 2002 doet het niet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramberism

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2003
ik heb fifa 2002 ( iligaal ) en vorig jaar deed ie het, nu dus niet meer, ik heb de niewste drivers, voor m'n geforce 4 TI 4600 en ik heb hem zelfs al proberen uit te zetten, geen succes.

( het spel start op, alle menu's OK maar zodra ik een wedstrijd start, flikt ie terug naar het buro blad )..
hulp!?!?!

Alvast bedankt.

hé kerel,
sinds ik een nieuwe computer heb (sinds 3 weken) heb ik dit ook!!!
alles doet het, maar zodra ik een wedstrijd wil laden, gaat ie naar windows. PRECIES hetzelfde probleem.
mijn reden was: mijn computer is te snel voor dat ***spel... :)
maarja, das geen reden natuurlijk.

iemand raad? want ik moet nog tot 23 oktober wachten al wil ik fifa 2004 kunnen spelen.

Geplaatst door Bebetok
hé kerel,
sinds ik een nieuwe computer heb (sinds 3 weken) heb ik dit ook!!!
alles doet het, maar zodra ik een wedstrijd wil laden, gaat ie naar windows. PRECIES hetzelfde probleem.
mijn reden was: mijn computer is te snel voor dat ***spel... :)
maarja, das geen reden natuurlijk.

iemand raad? want ik moet nog tot 23 oktober wachten al wil ik fifa 2004 kunnen spelen.

tss, dan moet hij het nog doen...niettan? :S

er moet toch iets tegen te doen zijn?

ik moet ook nog ff w8en, want ik heb geen fifa 2003 :(

nee ik ook niet (2003), dat spel deed het slecht op mn oude computer, en om nu nog dat te 'kopen' voor deze computer.... ik wacht wel op 2004.

maartoch. IEMAND OPLOSSING?!

ps. fifa 2002 kan heerlijk op mn oude computer.. ik wilde netwerken met een vriend van me, maarja toen deed fifa het opeens niet. vandaar dat ik het ontdekte.

Geplaatst door Bebetok
nee ik ook niet (2003), dat spel deed het slecht op mn oude computer, en om nu nog dat te 'kopen' voor deze computer.... ik wacht wel op 2004.

maartoch. IEMAND OPLOSSING?!

hmm, ik vind het behoorlijk SH!T..
*roept mee* *lol*

Geplaatst door Bramberism

hmm, ik vind het behoorlijk SH!T..
*roept mee* *lol*

maja, weet je nog andere spellen ( downloadable ) ;) die ik zodoende kan spelen tot dat 2004 er is? :D

NHL 2004 (de demo was leuk, maar niet dat je uren blijft spelen). maar wel te doen..
uhm... kijk eens op www.freerecordshop.nl GAMES --> games release lijst. staan alle spellen op die uitgekomen zijn en die uit gaan komen.
staan een paar leuke tussen om te "kopen" :)

Geplaatst door Bebetok
NHL 2004 (de demo was leuk, maar niet dat je uren blijft spelen). maar wel te doen..
uhm... kijk eens op www.freerecordshop.nl GAMES --> games release lijst. staan alle spellen op die uitgekomen zijn en die uit gaan komen.
staan een paar leuke tussen om te "kopen" :)

thanks, ik check het ff, ik heb de demo van 2003 al :D

MAAR WAT IS DE OPLOSSING VAN HET FIFA 2002 PROBLEEM??! :D
want kwil em wel nog ff spelen, in verband met mijn netwerk!!

IEMAND OPLOSSING?

Geplaatst door Bebetok
MAAR WAT IS DE OPLOSSING VAN HET FIFA 2002 PROBLEEM??! :D
want kwil em wel nog ff spelen, in verband met mijn netwerk!!

IEMAND OPLOSSING?

jah, ik heb het ook meerdere malen gezien op dit forum, ( mensen met het zelfde probleem) misschien heeft het te maken met XP?

(goeiemorgen:))

nee heeft neits met xp te maken, want hij deed het op mn vorige computer onder win xp perfect...

niemand anders?!

Geplaatst door Bebetok
(goeiemorgen:))

nee heeft neits met xp te maken, want hij deed het op mn vorige computer onder win xp perfect...

niemand anders?!

raar, wat is er dan anders aan jou niewe pc dan aan je oude? :S misschien kan dat ons helpen?

nou, hij's ongeveer 3,5 keer zo snel (van 0,8 nu naar 2,8 gyghertz) en nog wat leukere aanpassingen :):)

raar maar waar dat ie het op een betere computer niet doet.. zal wel weer een simpele oplossing voor zijn, maar blijkbaar weet niemand hier een antwoord op?

Geplaatst door Bebetok
nou, hij's ongeveer 3,5 keer zo snel (van 0,8 nu naar 2,8 gyghertz) en nog wat leukere aanpassingen :):)

raar maar waar dat ie het op een betere computer niet doet.. zal wel weer een simpele oplossing voor zijn, maar blijkbaar weet niemand hier een antwoord op?

hmm..ik weet precies hoeveel ggh ik heb ^_^ hoe kijk je dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan