Fifa 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabukid

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2000
Ik heb een versie van Fifa 2003 die altijd prima werkte.
Nu heb ik een nieuwe PC gekocht (althans een upgrade gedaan) en nu wil Fifa 2003 in eens niet meer draaien.
Als ik Cd1 in de speler doe dan voert ie wel autorun uit, vervolgens klik ik op installeren en dan krijg ik de melding dat ik Cd1 in de speler moet plaatsen.
Die zit er echter natuurlijk al in.
Andere spellen zoals b.v. C&C generals, Fifa World Cup etc. etc. draaien allemaal wel.
Alle drivers zijn ook up to date.
Zou er gewoon iets met de Cd1 van Fifa 2003 aan de hand zijn of is dit probleem anders van aard!?
Wie kan mij helpen......!?

Groet en alvast bedankt voor reacties!

Sabukid

Systeem:
MoBo: Asus P4PE
Proc: 2,66 GHz
Mem: 1024 DDR 333MHz
Sound: Creative Soundblaster live 5.1
Video: Ati radeon 8500 64MB DDR
Dvd-rom: Liteonit 16x48
Cd-W: Liteonit 24x10x40
bla.. bla .. bla

Directx 9.0a

misschien moet je even installeren gewoon via de cd-rom drive. dus niet via de autorun.
(je gaat naar deze computer en dan rechtermuisknop op je cd-romspeler dan openen en dan de setup file uitvoeren)

Geplaatst door erikbosman
misschien moet je even installeren gewoon via de cd-rom drive. dus niet via de autorun.
(je gaat naar deze computer en dan rechtermuisknop op je cd-romspeler dan openen en dan de setup file uitvoeren)

Hierbij krijg ik exact het zelfde probleem.

Greetz..,

Er zijn heel veel mensen met een "high end" PC die dit probleem hebben. Wat de precieze oorzaak is en wat de oplossing is, heeft EA nog altijd niet vrijgegeven... (of ze weten het niet..)

Dat is lekker dan, kan ik me favoriete game niet spelen.. (huil.. huil)

Greetz,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan