Fifa 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker56

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Berichten
884
Hallo

wij willen de computer opnieuwe instaleren maar me broertje in bezig met fifa2003 kan je de opgeslagen spellen op cd branden en later terug zetten

zoja, welke bestanden zijn dat??
 
Nee dat kan niet, een spel moet altijd geinstalleerd worden in Windows (wordt weggeschreven i/h register).
 
Volgens mij kan het wel dat je de saves meeneemt...met Deus EX heb ik hetzelfde gedaan en dat ging perfect, ik kon zo verder spelen op mn nieuwe pc...

Waarschijnlijk hoef je alleen maar de map met savegames op cd te pleuren en later, na de nieuwe installatie van het spel er weer inzetten. :)
 
Dat klopt de save-games kun je kopieren maar de spellen (de vraag dus) zul opnieuw moeten installeren.
 
Wacht ff, wat wil je nou? Wil je savegames of een compleet spel ofzo op cd zetten? :8-0:

Zoals ik de vraag lees is je broertje met een competitie begonnen en wil hij daar na het formateren e.d. weer mee verder gaan...dat kan dus wel...heel Fifa 2003 overnemen kan NIET...

En waar ze staan? Gewoon ff zoeken in de map van Fifa 2003 en dan vind je ze vanzelf wel in een map als Save of Settings of iets dergelijks...(of de bestanden heten save, dat kan ook nog) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan