fifa 2005 foutmelding!!!1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ristinho

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
hey,

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb fifa 2005 probleemloos op mijn computer geïstalleerd, en kan ook leuk een wedstrijd spelen maar dan.....

Iedere keer als ik terug wil naar mijn menu nadat ik dus een wedstrijd heb gespeeld krijg ik een foutmelding en moet ik fifa weer afsluiten.

Ik krijg de melding dat fifa 2005.exe een fout veroorzaakt heeft.
Er staat verder dat de internet explore een foutrapport heeft gemaakt en dat zij dit kunnen verzenden naar microsoft. Dit heb ik al een paar keer gedaan maar krijg geen reactie dus vandaar dat ik mijn vraag hier stel.

Ik moet zeggen dat het spel wel illegaal is maar bij collega's geeft het geen probleem.

Kan iemand mij helpen bij het verhelpen van dit irritante probleem, want het is nogal frustrerend.

Oja opnieuw installeren helpt ook niet heb ik ook al geprobeerd.

Alvast bedankt.

Dit is mijn email adres jeroen1407@hotmail.com :(

Laatst bewerkt:
wvdwe heb je al je videokaart voorzien van de nieuwste drivers , beschik je over de laatste Directx versie ?

-edit mod-

Laatst bewerkt door een moderator:
De niet relevante reactie van wvdwe en alle berichten hier op heb ik verwijderd. Ontopic maar weer. :)

maar het spelen gaat wel goed, das wel gek.

misschien is er iets verkeerd gegaan met t installeren?

zoals je vertelde heb je em al een x opnieuw geinstalleerd en mocht ook niet baten . Voorzie je videokaar , directx en chipset van nieuwere drivers of opnieuw installeren .Of heb je dat al geprobeerd ?
oswaldo

opnieuw installeren heb ik al een paar keer geprobeerd maar met m'n videokaart heb ik nog niets gedaan.

Kan je mij vertellen hoe dit moet hem updaten etc. want dat ken ik niet zo goed.

alvast bedankt

Volgens mij is het: XFX Graphics Card
Version 56.55

Ik hoop dat iemand met deze info een oplossing kan aandragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan