fifa 2005 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lesley88

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
mensen als ik fifa 2005 speel doet alles het perfect alleen laatste tijd heb ik een probleem.

soms speel ik hem het spel gaat goed dus ik wil weer naar windows en opeens val me computer uit maar onder spelen gebeurd er niks:rolleyes:

alleen als ik ermee stop als ik het spel opstart gaat alles goed alleen als ik het spel afsluit.

weet iemand een oplossing of ervaringen hiermee help me want me computer start niet zo snel meer op en dat is heel erg irritant!!:rolleyes:

alvast bedankt!:thumb:

Volgens mij zitten op je toetsenbord ook 2 knoppen waar je een punt en een komma mee kan maken.
Dit zou jouw stuk een stuk leesbaarder maken...

Probeer het eens.

Inderdaad lastig te lezen.

Maar dan een vraagje die misschien tot een oplossing kan lijden. Wat voor een pc heb je, en op welke manier sluit je het spel af?
Krijg je ook een foutmelding?

gewoon normale manier mijn systeem is:AMD athlin 1800+ 1.5ghz, geforce 4 mx 4000 128mb , voeding 300watt.

wat il je nog meer en 256mb ddr sdram pc 3200.:)

Dan lijkt het op een instabiliteit in fifa programmatuur. Heb je al geprobeert het spel opnieuw te instaleren?

ja..helpt ook niet maar met nfsu2 doe die dat ook al:confused:

het is niet altyd maar afentoe als ik 3 x spel opstart is het 2 x word die afgesloten, echt niet fijn.

alvast bedankt voor reageren .

weet iemand nog een oplossing?:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan