fifa 2005 requires hardware graphics acceleration

Status
Niet open voor verdere reacties.

de neel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 nov 2004
wat moet ik doen om deze melding niet te krygen fifa 2005 requires hardware graphics accelration mijn videokaart is nvidia geforce2 mx/mx400

Welkom op Helpmij.:)

Ik ben bang dat je videokaart te oud is.
Deze voldoet niet aan de minimale systeemeisen.
FIFA 2005:

Minimum vereisten:
700-MHz Intel Pentium III of gelijkwaardig
128 MB RAM (256 MB voor Windows XP en Windows 2000)
DirectX 9.0b compatibele 3D grafische acceleratiekaart met 32 MB videogeheugen
350 MB vrije ruimte op de vaste schijf plus ruimte voor de installatie van DirectX 9.0b.
32x cd-rom/dvd-romstation
DirectX 9.0b-compatibele geluidskaart
MS-compatibele muis
Toetsenbord

Vereiste besturingssystemen:
Windows 98, Windows ME, Windows XP of Windows 2000
Opmerking: Windows 95 en Windows NT 4.0 worden niet ondersteund.

Vereiste software:
DirectX 9.0b
Bron:
http://www.fifamania.be/fifa/fmb_systeemeisen.php

Laatst bewerkt:
heb je al de nieuwe directx?? heb je de nieuwe drivers vertel eens meer info over je eigen systeem??:thumb:

hebben we wel wat aan :p

heeft iemand trouwens al geprobeerd om fifa 2005 op een PIII 850 met 256 intern te spelen (64mb videokaart)?
(of op iets vergelijkbaars)
Volgens de minimale eisen zou die t toch wel moeten doen... (behalve dat ik niet weet of de videokaart directx 9.0b ondersteund)

nee dat merk je vanzelf als je eenmaal dat spel heb gespeeld, maar met een pIII en 850mhz dat kan ik denk ik net wel of net niet aan:) ik zou gewoon je computer upgrade tot een (bijv voor niet te duur)naar een amd athlon en dan 2.0ghz ofzo.. en 512mb ddr geheugen en nieuwe videokaart bijv.. een 9600xt 128mb zo kan je al een hele goeie computer hebben.

+ nieuwe voeding van bijv.. 480 watt
+nieuwe moederbord een moederbord die agp8x ondersteund of een pci als die al verkocht word (daar ben ik niet in de hoogte van)

dan heb je een computer die alle spellen tot nu toe op high denk ik wel aan kan !!! dan ben je zo 300 euro kwijt maar heb je een zeer goeie computer en hoef je niet 800 euro uit te geven aan de zelfde computer !!:thumb:

tja, het gaat om de pc van mijn broertje.

nouja lukt het niet, dan moet ie maar een jaar wachten tot ik zelf een nieuwe pc ga bouwen.

dat is ook goed:D
maar over een jaar kan je beter geen 2.0ghz meer kopen dan kan je beter ghelijk nieuwste van nieuwste kopen:D

zeg effe waarneer je dat spel heb gespeeld op die pIII dan weet ik ook weer dat een pIII het aankan!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan