FIFA 2005 taalinstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

HerrieM

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2004
Berichten
212
He ik wil in fifa 2005 het commentaar op engels hebben en niet zoals ik nu heb in het nederlands.
Binnen een vijftal wedstrijden komt Youri mij al te vervelend over.

Nou heb ik gehoord dat je dan de volledige taal van het spel moet omzetten naar het engels, maar hoe moet dat. Ik kan deze optie nergens vinden bij instellingen.

ps. het is een legale versie
 
Laatst bewerkt:
is daar niet al een patch voor
ik zal is even gaan zoeken

je kan alles in het engels zetten door het opnieuw te installeren
en dan wel de engelse versie pakken.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de info Traxion.

wat is ea sports weer lekker omslachtig.:confused:
 
nou ik heb de engelse er weer opgehet hoor want dat nederlands vond ik echt helemaal niks. na 1 wedstrijd is het al niet meer leuk. en nou weer op het engels en dat gaat al 3 seizoenen goed en ik ben het nog steeds niet moe.
 
Geplaatst door traxion
nou ik heb de engelse er weer opgehet hoor want dat nederlands vond ik echt helemaal niks. na 1 wedstrijd is het al niet meer leuk. en nou weer op het engels en dat gaat al 3 seizoenen goed en ik ben het nog steeds niet moe.

Die Engelse commentators van nu en die wat in het spel zitten zijn ook altijd veel enthousiaster, luister maar eens naar het commentaar bij de Engelse competitie op TV.
 
ja, de nederlanders zijn veel te houterig.


toch had ik gewild dat je alleen het commentaar van taal kon veranderen. Het leek mij wel grappig om het een keer in het italiaans of het noors, maar om daar nou het hele spel voor om te zetten gaat mij te ver.
 
dat kan ook. je moet dan drie bestandjes veranderen. meer uitleg een verschillende talen in de link van mij eerderi n het bericht

spaans heb ik al een keer ergens gevonden en ik denk dat andere talen er op zullen staan dus je moet gewoon even zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan