Fifa 2006 stopt ermee

Status
Niet open voor verdere reacties.

ReserveBelg

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2003
Berichten
30
Met de kerst fifa 2006 gekregen en geïnstalleerd, start op zich goed. Alleen als ik daadwerkelijk een wedstrijd ga beginnen, knalt ie eruit en kom ik weer zonder enige foutmelding op de windows desktop uit.

(systeem: XP2000+, 768MB, 32MB TNT2, genoeg HD, geluid enz enz)

Iemand een idee??
 
Zorg voor een andere videokaart want 32MB TNT2 is niet genoeg
 
lokoloko zei:
Zorg voor een andere videokaart want 32MB TNT2 is niet genoeg

Daar zat ik zelf ook al een beetje aan te denken. Hoeveel zal ongeveer nodig zijn om dit spel te kunnen spelen? Ben niet van plan veel andere games te gaan spelen en wil ook niet overdreven veel investeren in deze pc.

Fifa 2005 werkte overigens prima op dit systeem!
 
128 is niet perse nodig denk ik, ookal lijkt het me verstandig als je een nieuwe videokaart koopt eentje koopt die een aantal jaar mee gaat. Maar ik denk dat je het met een videokaart met 64 mb ook nog wel red. Moet je even de minimun systeem eisen bekijken
 
morritz34 zei:
128 is niet perse nodig denk ik, ookal lijkt het me verstandig als je een nieuwe videokaart koopt eentje koopt die een aantal jaar mee gaat.

Dat valt nog maar te bezien natuurlijk. Dit systeem loopt toch een beetje op z'n einde, en ook op een nieuw systeem (toekomst) ga ik niet al te veel zware games spelen en zul je mss sneller van AGP afstappen.
Daarom, als ik nu voor een paar tientjes een 128mb kaartje ergens vandaan kan halen, ben ik daar voorlopig mee uit de brand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan