Fifa 2007 Directx probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer het verwijderen eens zo:

Start > Run > regedit
Browse to and remove the following key
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\DirectX

Don't delete any of the other folders or your PC wont work.

Restart your computer and if you did above, DirectX 9 will be gone, and XP will have reinstalled 8.1 in the background on restart.

Confirm by doing the following:

Start > Run > dxdiag

This will open your directx diagnostic tool, containing a wealth of info. On the first tab, down the bottom it will tell your your directx version. Should now say DirectX 8.1
( bron ).

Als het verwijderen niet lukt, installeer de versie dan erover heen.
De link van de versie die je dan moet downloaden en installeren, vind je in mn vorige berichten.

Dit is mischien ook handig als het niet wil lukken met de andere manier.

Laatst bewerkt:
nu zecht ie 5.01 :confused: maar het is vooruit gang:D :D k download nu gewoon alle directx 9.0 files die er zijn :p op gegeve moment moet het toch wel werken lijkt mij:) thnx voor alles,,. doeg

die werkt niet bij mij ofzo, mijn comp heeft die meteen gedownload en ik krijg ook geen scherm van dat hij deze zit te instaleren maar meteen voltooien:confused:

ik heb nu volgens mij de goede gedownload maar nu moet een het pad aangeven.. heb jij idee waar ik heb dan zou moeten zetten om mijn computer hem te laten herkennen?:)

Het pad is meestal gewoon de C-schijf.
Als je maar 1 schijf en 1 partititie hebt wel bijna altijd.

Ga eens naar Deze Computer en zeg wat je ziet onder het stukje Stations op lokale vaste schijven ( als je dat niet ziet: rechsklik op wit stuk in Deze Computer --> Picrogramman schikken op Type ).
Als daar dan bijv. Lokaal station (C:) staat, is het dus C.

Verder maakt dat denk ik niet veel uit.

mijn drives

ik heb 2 vaste schijven (c en d) 4 cd drives (k heb daemon tools:rolleyes: ) j,k,m en e,,. dan heb ik nog 5 verwisselbare schijfen: f,g,h,i en l (k heb er best veel zoals je mischien wel ziet:rolleyes:) maja, doeg

Laatst bewerkt:
het zou ook kunnen liggen aan al die k*t programma's op mijn comp. :rolleyes: daemontools, azureus, limewire, savedisc ofzo. enz... dat spel dat zecht dat ik directx moet hebben is ook gedownload:p maar ik heb wel echt geen goede directx, dat licht niet aan dat spel weet ik:D doeg

Installeer DirectX ( mijn link aub ), op de C-schijf.
Start je pc opnieuw op, wanneer de installatie klaar is.

ik kan nu wel instaleren zonder dat mijn comp niks doet maar dan zecht hij: fout, kijk voor probleem in de directxerror.log of XD map ofzo:confused: maar omdat k dat allemaal heb weggegooit heb ik dat dus niet en ik heb ook directx 0.0 opeens:)

ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!!
doeg

ik kan nu wel instaleren zonder dat mijn comp niks doet maar dan zecht hij: fout, kijk voor probleem in de directxerror.log of XD map ofzo:confused: maar omdat k dat allemaal heb weggegooit heb ik dat dus niet en ik heb ook directx 0.0 opeens:)

ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!!
doeg

Meestal wordt zo een foutenrapport gemaakt, tijdens de installatie voor als er iets fout gaat tijdens de installatie.
Probeer het nog een keer te installeren, en als die fout weer komt, probeer dan dat bestand te openen.
Voeg dat bestand dan toe als een bijlage hier of kopier en plak de tekst hier.

de fout die in mijn scherm staat is: "er is een internet systeemfout opgetrede
raadpleeg DXError.log en Directx.log in map windows
om vast te stellen wat het probleem is"

maar ik heb die mappen niet meer:(
ik heb ook al een paar x overnieuw geprobeert Dirext x te instaleren nu maar hij blijft dit zeggen.. de setup is net te groot om mee te sturen, ook als ik hem inpak dus hier is de url: http://www.microsoft.com/downloads/...38-DB71-4C1B-BC6A-9B6652CD92A3&displaylang=en ... ik hoop dat je hier iets mee kunt

mzzl

Heb je geen Windows map?
Ga eens naar C:\WINDOWS\ en kijk daar of je de bestandjes kunt vinden.

Maar klik hier, en klik op Continue en dan verder, dan kan je hem downloaden.

Dubbelklik, na het downloaden, op dxwebsetup.exe en start de installatie.
Start na de installatie je pc opnieuw op.

Laatst bewerkt:
nee, daar staat ie niet bij, ik heb wel een map directx nu maar daar staat ook niks in:confused: maar weet je, nu we toch bezig zijn, hoe je .lld kan openen?:D

en die link van je doet het niet bij mij:( ik heb het daar la heel vaak geprobeert maar als ik daar op instaleren druk krijg ik meteen "voltooien" en heeft hij niks geinstalleerd:confused: dat is dus mijn probleem

k ben er net zelf achter gekomen wat die error is:D het is dat ie de oud directx niet kan vinde (die k moest verwijderen weet je nog;) ) maar toen dat er nog opstand deed ie helemaal nix:confused: :confused: nu moet ik een download met het startpaket van directx ofzo...:rolleyes: maja
doeg

k ben er net zelf achter gekomen wat die error is:D het is dat ie de oud directx niet kan vinde (die k moest verwijderen weet je nog;) ) maar toen dat er nog opstand deed ie helemaal nix:confused: :confused: nu moet ik een download met het startpaket van directx ofzo...:rolleyes: maja
doeg

Oke, weet je waar die download is?
Dat is dus de complete DirectX, geen upgrade.

ik heb um nu gewoon van de comuter van mn vader gekopieërd :D das haniger:thumb: ik kijk nu of het werkt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan