Fifa 2007 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

computer12345

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
Ik wil fifa installeren, wanneer ik de cd-key heb ingevoerd en op volgende klik gebeurd er helemaal niks meer en zie ik gewoon m'n bureaublad... Iemand enig idee wat het is of wat ik eraan kan doen??:thumb:

Eerst even een aantal vragen:

• Wat zijn je computer specificaties?
  • Heb je een legale versie van het spel?
  • Wat heb je zelf al geprobeerd?
  • Wat heb je aanstaan onder het installeren van het spel?

Als je deze summeries even beantwoordt, kan ik je beter helpen. ;)

de computer specificaties voldoen zeker aan de gestelde eisen voor het spel, het is een legale versie, en heb zelf nog niet veel geprobeerd omdat ik echt niet weet wat ik moet doen. Wanneer ik het spel probeer te installeren gebruik ik geen ander programma, behalve programma's die de computer automatisch opstart wanneer ik de computer opstart ;) zoals virusscanner en dergelijke.. is dit voldoende info?:D

Het kan zijn, dat als je PC opstart en je viruscanner ook aangaat, dat dit de oorzaak is. Wat ik je adviseer, is dat je je viruscanner (en eventueel ook firewall) even uitschakeld. Wellicht dat je het spel dan wél kunt installeren. ;)

Gek dat hij nog steeds niet werkt. Ik denk toch dat de oorzaak de achtergrondtaken zijn. Probeer eens zoveel mogelijk uit te zetten. Misschien kun je hier even kijken over hoe je alle achtergrondtaken uit kunt zetten. Waarschijnlijk zal het spel het dán wel doen.

Mocht dat niet het geval zijn, dan horen we dat wel. ;)

Geen last van virussen en spyware? Waar scan je dit mee?

Nee heb geen virussen volgens mij, en ik scan het met Mcafee!
Het lukt overig nog steeds niet, maar het ligt ook niet aan fifa zelf.
Ik heb een paar andere spellen geprobeerd, en wanneer ik de code heb ingevoerd en op volgende klik gebeurd er totaal niks!! Iemand een idee wat het nog zou kunnen zijn ?:confused:

Off-topic berichten verwijderd. Er was een andere user die ook een vraag stelde over dit spel in dit topic. Dat kan natuurlijk niet. Ff eigen topic openen voortaan. ;)

Wanneer ik iets installeer (wanneer ik de code heb ingevoerd) en op volgende klik stopt autorun ermee en verdwijnt dit dus ook bij windows task manager.
Iemand de oplossing?:D

Dit kan ongeloofelijk idoot klinken maar heb je al eens geprobeert in de DVD-rom ipv CD-rom te plaatsen bij mij staat er op: alleeen geschikt voor DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan