Fifa 2007 Werkt Niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baris17

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2007
hallo,

ik heb mijn fifa 2007 net geïnstalleerd en als ik hem voor de 1e keer open dan moet je een taal kiezen, maar dan gaat het spel niet verder, er is geen "OK-knop" of wat dan ook, ik kom het spel dus niet in, alleen bij het begin dat ik een taal moet kiezen..

Ik heb het zelfde probleem.
Ik heb een legale versie en als ik opstart en de taal kies, krijg ik een zwart scherm en crasht hij. Het is een nieuwe pc, met Vista erop geïnstalleerd. Ik heb de compabiliteitsmodus ook al op Windows XP gezet, maar het probleem blijft.

Kan iemand mij helpen?

Bedankt!

@ Baris: Volgens mij kun je gewoon op enter drukken als je een taal gekozen hebt.

@ carpenoctem: heb je niet te veel zaken op de achtergrond lopen? anders zou ik het niet weten. Fifa stelt in principe geen hoge eisen aan je pc.

ja dat werkt dus niet, ik druk alle knoppe mogelijk maar gebeurd nix..

Als ie dan weer vast loopt, en je doet ctrl+alt+del staat er dan dat ie niet reageerd? En heeft opnieuw installeren ook niet gewerkt?

hij loopt niet vast ik kan gwn bewegen en taal verandere er is alleen geen OK knop of iets dergelijke dat ik verder ga

Bij mij kies ik de taal en druk enter.
Dan hoor ik nog wel de tune maar dan stopt het.
Als ik dan ctrl - alt -del druk zie ik bij fifa "reageert niet" en moet ik het afsluiten.

Ik heb voor de rest niets draaien qua programma's.
Herinstalleren geeft het zelfde probleem.

Dan klopt er iets niet in de installatie(dvd). Heb je ook al een andere (legale) versie geprobeerd?

ik heb em recentelijk besteld op internet en heb gwn een legale versie..

Hoi

hoi :thumb:

soms dan kan de video kaart niet mee komen,
net alsof je een flash mist
gezien de aantal mensen met het probleem.
voldoet je PC wel aan de gestelde eisen?

hoi :thumb:

soms dan kan de video kaart niet mee komen,
net alsof je een flash mist
gezien de aantal mensen met het probleem.
voldoet je PC wel aan de gestelde eisen?

Ja, dat heb ik gecheckt.
Het is trouwens een laptop maar wel een volledig nieuwe sinds enkele weken.

Hoi carpenoctem

euh, kun je beschrijven wat voor latop je heb.
zoals video kaart
procescoren enz... dat is nodig om te kunnen bepalen of jou probleem hardware matig is.
of software matig.

edit..........
heb je tijdens de installatie ook foutmeldingen?
of rare meldingen die je niet kan plaatsen

Dit vondt ik over je spel
FIFA 07 SYSTEM REQUIREMENTS OS - Windows 2000/XP Processor - 1.3 GHz or faster Memory - 256MB RAM
Hard Drive - 1.2 GB
DVD Drive - 8 SPEED
Video Card - 64MB*
Sound Card - DirectX 9.0c compatible
DirectX - Version 9.0c LAN -
TCP/IP Compliant; 2 Players Online Multiplayer - 512 Kbps or faster; 2 Players Single System Multiplayer - 2-8 Players Input - Keyboard, Mouse or dual analogue gamepad

*Supported chipsets: NVIDIA GeForce3 or greater (GeForce MX series not supported); ATI Radeon 7500 or greater; Intel 915, 945/950. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported.

dat in het rood kan de bron van je probleem zijn....

Laatst bewerkt:
Hoi carpenoctem

euh, kun je beschrijven wat voor latop je heb.
zoals video kaart
procescoren enz... dat is nodig om te kunnen bepalen of jou probleem hardware matig is.
of software matig.

edit..........
heb je tijdens de installatie ook foutmeldingen?
of rare meldingen die je niet kan plaatsen

Dit vondt ik over je spel
FIFA 07 SYSTEM REQUIREMENTS OS - Windows 2000/XP Processor - 1.3 GHz or faster Memory - 256MB RAM
Hard Drive - 1.2 GB
DVD Drive - 8 SPEED
Video Card - 64MB*
Sound Card - DirectX 9.0c compatible
DirectX - Version 9.0c LAN -
TCP/IP Compliant; 2 Players Online Multiplayer - 512 Kbps or faster; 2 Players Single System Multiplayer - 2-8 Players Input - Keyboard, Mouse or dual analogue gamepad

*Supported chipsets: NVIDIA GeForce3 or greater (GeForce MX series not supported); ATI Radeon 7500 or greater; Intel 915, 945/950. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported.

dat in het rood kan de bron van je probleem zijn....

Het probleem zal inderdaad hardwarematig zijn.
Ik ken niet alle requirements uit het hoofd en kan het ook niet checken maar dit is waar ik zeker van ben:

Windows Vista home premium
512MB RAM
Sound card: 32MB
DirectX: versie 10

Volgens mij zal het dus de videokaart zijn die problemen geeft, aangezien die 32MB is.
Bedankt alvast voor je hulp.

hoi vista is op zich zelf al redelijk zwaar. dus je pc heeft het zwaar als je deze spellen gaat spelen.

wellicht kun je nog op garantie of iets derdelijk iets veranderen bij de winkel zaak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan