fifa 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

jkazama

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
ik heb dus fifa 2007 en ik speelde ermee online totdat er een update patch kwam ofzo, die je moest hebben om weer online te kunnen spelen dus lang zoeken naar de juiste patch, heb ik hem eindelijk gevonden en geinstalleerd dus ik wil weer online spelen en dan kom ik weer met het volgende probleem, als ik op online spelen wil drukken in het menu of op interactive league reageert die niet, normaal zou je dan naar het online modus gaan maar nu hoor je alleen dat geluidje als je ergens op klikt maar verder doet die niets

kan iemand me helpen

Laatst bewerkt:
gooi het er is af en installeer alles is opnieuw ;-), misschien dat het werkt.

die code wordt ook gebruikt door andere mensen.die zijn dan ook online bezig en dan kan jij er niet op.

die code wordt ook gebruikt door andere mensen.die zijn dan ook online bezig en dan kan jij er niet op.

De serial is echt, en ik neem aan dat die niet is verspeid is dus dat is hij de enige met die serial.
Daar ligt het niet aan.

En welke patch heb je geinstalleeerd?
Wel goede versie? ( voor de DVD of voor EA Downloader-versie )

Laatst bewerkt:
maar hij heb dus een legale code en een illegale game.
die code moet dan toch ergens vandaan komen??
uit de winkel of van het internet.als hij uit de winkel komt dan kan iemand anders hem ook gekocht hebben en dan online gaan spelen.
want waar haal je anders een code vandaan??

Dat is waar.
Maar omdat hij zei dat de code echt was, dacht ik dat hij een legale code had
maar niet dus. Daar kan het ook aan liggen. EA blokkeert illegale codes ook met het online spelen.

die code heb ik gekregen van iemand die in een winkel werkt niemand anders heeft die want ik heb die code direct gebruikt dus ik ben de eerste die hem heeft gebruikt

Dan is het mischien een ideetje om Fifa 07 helemaal te deinstalleren, en daarna hem schoon weer opnieuw te installeren.
Dat zou best wel eens je probleem kunnen oplossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan