Hello! Ik zit met een probleempje en werd naar hier doorverwezen door een ander forum.
Vorige week heb ik mij een nieuwe laptop gekocht (HP Compaq 8510p) met volgende specificaties:
Gisteren heb ik mij dan Fifa 2008 gekocht, geinstalleerd en alles, geen probleem. Ik start het spel op, geen probleem, selecteer teams, stel de ploeg op ga naar de wedstrijd en vanaf het moment dat de wedstrijd begint gaat het geweldig traag. Commentaar gaat normaal, ook als ik op pauze druk en bijvoorbeeld een speler wil wisselen, allemaal geen probleem, maar als ik aan de wedstrijd zelf bezig ben gaat het echt enorm traag...
Hier nog de resultaten van canyourunit:
http://xs.to/xs.php?h=xs230&d=08352&f=naamloos123.png
Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Bedankt alvast!
Vorige week heb ik mij een nieuwe laptop gekocht (HP Compaq 8510p) met volgende specificaties:
Beeldscherm: 15,4" breedbeeld WSXGA+ (1680 x 1050)
Processor: Intel Core 2 Duo T8100 2.1Ghz
Processor cache: 3Mb
Chipset: Mobile Intel 965PM Express Chipset PCI Express x16 Interface
RAM-geheugen: 4Gb 667Mhz DDR2 (2 x 2048)
Grafische kaart: Aparte grafische kaart: ATI HD2600 256mb
Harde schijf: 160GB serial eSATA HDD 7200RPM
DVD+/-RW Drive: 8 x DVD+/-RW Drive with Decoder software
Netwerk: on board lan adapter Intel pro 10/100/1000mb
Intel PRO/Wireless 4965 A/B/G
Audio: ADI1981HD codec
Batterij: 6 Cell 56WHr LI-ION maximum 5 uur werktijd Oplaadtijd 90% binnen 1 uur
PCMCIA: 1 slot
VGA aansluiting: Ja
S-video / TV-OUT: HDMI
USB: 4 poorten
Bluetooth B.T.: 2.0
Firewire: Ja
Operating system: Windows Vista Ultimate
Aansluiting hoofdtelefoon: Ja
Aansluiting micro: Ja
Geheugenkaartlezer: SD card reader
Beveiliging: Voorziening voor Security lock slot
Gisteren heb ik mij dan Fifa 2008 gekocht, geinstalleerd en alles, geen probleem. Ik start het spel op, geen probleem, selecteer teams, stel de ploeg op ga naar de wedstrijd en vanaf het moment dat de wedstrijd begint gaat het geweldig traag. Commentaar gaat normaal, ook als ik op pauze druk en bijvoorbeeld een speler wil wisselen, allemaal geen probleem, maar als ik aan de wedstrijd zelf bezig ben gaat het echt enorm traag...
Hier nog de resultaten van canyourunit:
http://xs.to/xs.php?h=xs230&d=08352&f=naamloos123.png
Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Bedankt alvast!