Fifa 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Penoesh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2007
Hey, ik heb enkele dagen geleden fifa 2008 gekocht. Nu werkt het spel wel, maar het speelt enorm traag. Ik speel het op een laptop, maar de systeemvereisten zouden toch ruim voldoende moeten zijn, ik heb namelijk

intel pentium dual core processor
Nvida 8400 vidiokaart (met recenste driver)
2 gig ram geheugen

Ik speel het met een gamepad, maar ik denk niet dat het daaraan ligt. Maar het is natuurlijk spijtig dat ik geld uitgeef aan een spel dat, hoewel het werkt, enorm traag speelt (hoe meer spelers en bewegingen, hoe trager). Kan iemand helpen?

heej,

Heb precies het zelfde speel ook op een laptop maar dan zonder gamepad en met ati videokaart. Gaat echt super langzaam. Ik heb ook al geprobeerd om met netspanning te spelen maar help niet...

Laatst bewerkt:
Op de achterzijde staat het volgende, en ik citeer "laptopversies van deze chipsets kunnen werken maar worden niet ondersteund, mogelijk zijn updates benodigd voor de drivers van je video en geluidskaarten" Maar ik heb namelijk de laatste nieuwe driver voor mijn videokaart gedownload. En ik geraak enorm gefrustreerd omdat ik echt graag wil spelen!!!!! help iemand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan