fifa manager 2009 ontslage

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
hallo ik heb fifa manager 2009 gedownload ligt het aan de ilegale versie of niet dat wou ik alleen weten altijd na 1seizoen onslage ik weet het niet meer

Je bent gewoon slecht.. :p Haha nee geen idee, maar volgens mij kun je het wel instellen dat je zonder ontslaan wilt spelen ;)

Nee, dat met illegale versie en 1e seizoen ontslaan, zou een denk ik een te linke manier zijn om downloaders tegen te gaan. Want dan zit er dat de mensen die hem kopen daar ook last van kunnen krijgen. Maar beter koop/download je football manager. Is een stukkere betere game dan die fifa manager. ;)

Je bent gewoon slecht.. :p Haha nee geen idee, maar volgens mij kun je het wel instellen dat je zonder ontslaan wilt spelen ;)

dat heb ik ook gdn maarja die spel is gwn eigewijs:$ aan het begin van de carriere krijg je opties om sacking no te zegge dat doe ik en daarna krijg is die quiz begin van het seizoen doei barca ofz

Nee, dat met illegale versie en 1e seizoen ontslaan, zou een denk ik een te linke manier zijn om downloaders tegen te gaan. Want dan zit er dat de mensen die hem kopen daar ook last van kunnen krijgen. Maar beter koop/download je football manager. Is een stukkere betere game dan die fifa manager. ;)

waar lciht het dan aan ? hoe ik speel?

Ja dat kan daar aanliggen ja. Dat je met een ploeg die 1e moet worden dat je dan heel verdedigend voetbal speelt en je doel stellingen niet haalt.

Ja dat kan daar aanliggen ja. Dat je met een ploeg die 1e moet worden dat je dan heel verdedigend voetbal speelt en je doel stellingen niet haalt.

ik win alles champions leugea cup en die liga en 1 transfer van 15mil nu nog steeds?

owja weet jij miss hoe je geluid moet uitzette met nfs undercover lukt me niet ik speel op windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan