crimepjes94
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 feb 2009
hallo ik heb fifa manager 2009 gedownload ligt het aan de ilegale versie of niet dat wou ik alleen weten altijd na 1seizoen onslage ik weet het niet meer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent gewoon slecht..Haha nee geen idee, maar volgens mij kun je het wel instellen dat je zonder ontslaan wilt spelen
![]()
Nee, dat met illegale versie en 1e seizoen ontslaan, zou een denk ik een te linke manier zijn om downloaders tegen te gaan. Want dan zit er dat de mensen die hem kopen daar ook last van kunnen krijgen. Maar beter koop/download je football manager. Is een stukkere betere game dan die fifa manager.![]()
Ja dat kan daar aanliggen ja. Dat je met een ploeg die 1e moet worden dat je dan heel verdedigend voetbal speelt en je doel stellingen niet haalt.
Ja dat kan daar aanliggen ja. Dat je met een ploeg die 1e moet worden dat je dan heel verdedigend voetbal speelt en je doel stellingen niet haalt.
ik win alles champions leugea cup en die liga en 1 transfer van 15mil nu nog steeds?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.