Fifa Worldcup 2006 fout..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutertjuh88

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Hallo ik heb het spel Fifa Worldcup 2006 en als deze geinstalleerd is en ik deze wil spelen kijg ik de volgende foutmelding:

In FIFAWC06.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogenlijk verloren gegaan.

Vertel Microsoft over dit probleem.
We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous.

als u de inhoud van dit foutenrapport wilt weer geven klik hier..

dan keuze uit:
Fout Opsporen, rapport verzenden of niet verzenden...

en bij fouten opsporen gebeurt er niks...

wie weet wat de oorzaak kan zijn? mijn systeem moet het spel met gemak aankunnen...

rve123 zei:
Spel is origineel of is het godownload??

een vriend van me heeft hem voor me gebrand.. dus bij mij is die nu iligaal maar weet niet of hij van het egte komt...
maar enig id wat die fout kan zijn?

Ja ik heb wel een idee.

Meestal is het bij gebrande spellen zo dat je een crack nodig hebt om het spel te spelen.
En cracks mogen niet volgens de huisregels, dus daar kan ik niet verder mee helpen.

Ik durf met redelijk grote zekerheid te zeggen, dat de persoon die het origineel heeft nergens last van heeft ;)

rve123 zei:
Ja ik heb wel een idee.

Meestal is het bij gebrande spellen zo dat je een crack nodig hebt om het spel te spelen.
En cracks mogen niet volgens de huisregels, dus daar kan ik niet verder mee helpen.

Ik durf met redelijk grote zekerheid te zeggen, dat de persoon die het origineel heeft nergens last van heeft ;)

ik heb inderdaad geen crack... dus dat zal het porbleem wel zijn:(
Nou jah helaas...
bedankt voor je snellereactie..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan