Fifa2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shirkah

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2003
Berichten
4
Hallo

En viertal weken geleden KOCHT ik Fifa2003. Ik installeerde het spel, startte het op, begon te spelen, maar na +/- 50 speelminuten (2-3 minuten speeltijd) blokkeert m'n hele systeem. Al wat ik nog kan doen is de pc afsluiten...

Dit is mijn configuratie :
-AMD XP 1700
-HD 40GB (72% vrij)
-CDRW 40x12x48
-MSI Nvidia Geforce 4 MX420 64MB
-256 MB Ram
-Windows 2000 Professional (voor de format was dat Windows ME)

Ziehier wat ik al gedaan heb :

-Nieuwste drivers afgehaald voor VC (zowel deze van NVIDIA als van MSI geprobeerd)
-Directx van de Fifa cd-rom geïnstalleerd
-Naar conflicten gezocht
-Geprobeerd om te spelen zonder gamepad (Sidewinder)
-Uiteindelijk de HD geformatteerd, windows opnieuw geïnstalleerd, en Fifa2003 als eerste programma om te kijken of het geen conflict gaf met een andere programma.
-De CD-rom laten testen in de winkel ; werkt correct...

Wat kan ik nog meer doen? Iemand met hetzelfde probleem?
 
Er moet toch iemand zijn die een mogelijke oplossing weet?
 
Geplaatst door sabukid
Wat voor mainboard heb je?

Groet,

ECS K7S5AL
Ik heb al overal rondgekeken, ook op andere fora. Er werd daar o.m. gesproken om de AGP in de BIOS te veranderen van 4X naar 2X, maar ook dit hielp geen zier...
*mod* O ja, er nog bijzeggen dat ik GTAIII speel zonder problemen, nochtans zijn de systeemeisen voor dit spel een pak hoger dan die voor FIFA
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Shirkah


ECS K7S5AL
Ik heb al overal rondgekeken, ook op andere fora. Er werd daar o.m. gesproken om de AGP in de BIOS te veranderen van 4X naar 2X, maar ook dit hielp geen zier...
*mod* O ja, er nog bijzeggen dat ik GTAIII speel zonder problemen, nochtans zijn de systeemeisen voor dit spel een pak hoger dan die voor FIFA

Misschien kan je bij het merk van je mainboard een biosupdate, AGP-update en evt 4in1 driver update doen.
Dit wil vaak wel helpen.
Ik heb ook een soort gelijk probleem met Fifa2003 gehad, toen heb ik een bios upgrade en een AGP VIA 4in1 driver update gedaan.. en hij loopt nu als een zonnetje..

Misschien een goede suggestie.., je kan het in ieder geval altijd proberen.

Groet en suc6..!
 
Het werkt....
Ik heb vanuit de Bios "load high performance settings" geladen ipv "optimal settings".
Alles werkt perfect nu, eindelijk dus :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan