fifa2005 grafische problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

FIFA2001KILLER

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Hai,

Ik heb een GF2GTS 32MB met de allerlaatste drivers van nvidia verder heb ik Directx9.0C,maar zo nu en dan gebeurt het weleens dat als ik een game start dat het beeld steeds flikkert.Zodra ik fifa opnieuw start is dit weg na een aantal games keert het weer terug.Weet iemand misschien waar dit aan ligt.Ik heb detail trouwens op laag gezet.

Geplaatst door DylanGeluk
even offtopic, hoe kom je aan FIFA2K5?

Demo

Spel zal ook één dezer dagen in de winkel moet liggen of ligt er zelfs al.

Wordt de videokaart niet te heet, FIFA2001KILLER?

Nee hij is al te koop in de winkels hoor.Ik had hem gister al gehaald bij dynabyte.Nee die word niet warm

Had je dit met een oude versie van DirectX ook? Of werkt et spel alleen maar met DX9c?

Heb je de oude videokaart-driver eerst wel verwijderd via Configuratiescherm-Software en toen de pc opnieuw opgestart alvorens je de nieuwe driver ging installeren?

Ik heb zojuist een Nvidia Geforce FX 5200 gehaald.Nou is mijn vraag:Welke driver voor deze kaart raden jullie mij aan?Of zou ik gewoon de allerlaatste(Version: 61.77) moeten installeren?

Oude driver verwijderen van je oude videokaart, pc opnieuw opstarten en de nieuwste driver van de nVidia-website downloaden en installeren.

Hartelijk dank muurhond.Ik denk dat het opgelost is,zo niet dan horen jullie nog wel van me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan