Fighting Game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Berichten
1.245
Hey, ik heb veel rondgezocht op het internet en in de winkels maar ik kan nergens een fatsoenlijke fighting game voor de PC vinden die zich kan meten met DoA en Tekken op de consoles. Ik heb net een nieuwe PC en dit is eigenlijk het enige genre dat ik nog mis.

Kent iemand een titel die zich met de beste console fighters kan meten? Mooie graphics is natuurlijk een plus :D
 
nou ik weet dat vroeger mortal combat op de de pc was maar ik zou het niet durven te zeggen, kijk bijvoorbeeld op ownage.nl of zo daar kun je er miss een vinde

suc6,

grtz. tom
 
Het fight-genre is een typische genre voor de consoles. Slechts weinig van dit soort spellen vind je ook voor de pc.

Ik heb nog ergens een mortal kombat 3 liggen; die was redelijk (voor die tijd he:) ). Verder had je nog Streetfighter, ook al was dat geen echte 1vs1 vechtspel.
Er was nog zo'n slecht spel waarvan ik de naam vergeten ben. De cd-rom kwam in een ijzeren doosje:D

Ten slotte heb je nog een spel dat Bikini karate heet en eh ja, das met vechtende meisjes in bikini:D :rolleyes:

Succes:thumb:

Martijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan