Hallo,
Ik zoek voor m'n werk een oplossing voor het volgende:
Ik zou graag, als ik een checkbox aanvink, automatisch een handtekening in een excel werkblad laten verschijnen en natuurlijk ook nog op een bepaalde plaats.
Omdat verscillende mensen met het werkblad zullen gaan werken, moeten er natuurlijk ook verschillende handtekeningen moeten verschijnen.
De handtekening staat op iedere PC in c:\werkmap\handtekening.bmp
Dus, om een lang verhaal wat korter te maken: Als ik een checkbox aanvink, kan ik dan het plaatje c:\werkmap\handtekening.bmp laten verschijnen?
Alvast bedankt!
Marco
Ik zoek voor m'n werk een oplossing voor het volgende:
Ik zou graag, als ik een checkbox aanvink, automatisch een handtekening in een excel werkblad laten verschijnen en natuurlijk ook nog op een bepaalde plaats.
Omdat verscillende mensen met het werkblad zullen gaan werken, moeten er natuurlijk ook verschillende handtekeningen moeten verschijnen.
De handtekening staat op iedere PC in c:\werkmap\handtekening.bmp
Dus, om een lang verhaal wat korter te maken: Als ik een checkbox aanvink, kan ik dan het plaatje c:\werkmap\handtekening.bmp laten verschijnen?
Alvast bedankt!
Marco